پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیدار مشتریان با مدیران سایپا

مدیران گروه سایپا با مشتریان ديدار كردند/ تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی مشخص شد

مراسم دیدار مدیران ارشد سایپا با مشتریان بر اساس تاریخ اعلامی ، امروز (شنبه) در مجموعه سازه گستر سایپا (کفش ملی سابق) برگزار شد. در این دیدار عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، ناصر آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو، فریبرز شهباز مدیرعامل سایپا سیتروئن ، حسین خضری […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۷

مراسم دیدار مدیران ارشد سایپا با مشتریان بر اساس تاریخ اعلامی ، امروز (شنبه) در مجموعه سازه گستر سایپا (کفش ملی سابق) برگزار شد.

در این دیدار عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، ناصر آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو، فریبرز شهباز مدیرعامل سایپا سیتروئن ، حسین خضری مدیرعامل سایپادیزل، بهزاد پناهی مدیرعامل سایپا یدک ، محمد زارع پور مدیرعامل زامیاد و تنی چند از مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا به سوالات مشتریان پاسخ گفتند.

در این مراسم بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به تحویل خودروهای ثبت نامی تا قبل از دی ماه به قیمت قدیم به مشتریان گفت: ملاک قیمت گذاری زمان قید شده تحویل خودرو در دعوتنامه مشتریان است و خودروهایی که موعد تحویل آنها قبل از دی ماه بوده با قیمت قدیم تحویل خواهند شد.

الزام تحویل خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل اول شهریور، به قیمت قبل

تاکید سازمان حمایت به شرکت های خودروساز/ زمان تحويل خودروهاي معوق را به مشتريان اعلام كنيد

همه تقصیر یکی، یکی فدای همه!

ایران خودرو به همه تعهدات در فروش قطعی پایبند است

مدیران ایران خودرو پای صحبت مشتریان گله مند می نشینند

منطق افزايش قيمت خودرو و عذرخواهي از مشتريان/ افزایش قیمت محصولات ایران خودرو چقدر با میزان کارشناسی فاصله دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی