پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید پژو پارس اتوماتیک

تولید پژو پارس اتوماتیک در سایت نفت چاله آذربایجان

پس از طي شدن مراحل كيفي از ماه آينده توليد پژو پارس اتوماتیک در كارخانه مشترك خودرو سازي ايران و جمهوري آذربايجان در نفت چاله توليد مي شود. سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسيا، ‌آمريكا و CIS  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از بررسی های لازم و نیازسنجی بازار و استقبال چشمگیر مردم از خودروهای اتوماتیک، به […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

پس از طي شدن مراحل كيفي از ماه آينده توليد پژو پارس اتوماتیک در كارخانه مشترك خودرو سازي ايران و جمهوري آذربايجان در نفت چاله توليد مي شود.

سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسيا، ‌آمريكا و CIS  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از بررسی های لازم و نیازسنجی بازار و استقبال چشمگیر مردم از خودروهای اتوماتیک، به تصمیم مدیریت ارشد گروه یک محصول اتوماتیک به سبد محصولات این سایت اضافه شد.

نوبری در خصوص آماده سازی خطوط تولید پژو پارس اتوماتیک گفت: تغییرات لازم در خطوط تولید این سایت توسط مهندسین ارشد ایران خودرو انجام شد و اولین محموله قطعات محصول به منظور گذراندن مراحل کیفیت وارد خطوط تولید شد.

وی در خصوص برنامه ریزی برای میزان تولید این محصول افزود : برنامه ریزی شرکت برای تولیدپژو پارس اتوماتیک در نیمه اول سال 1398 در سایت آذربایجان  بیش از یک هزار دستگاه برآورد شده است.

نوبري تاكيد كرد : از آنجایی که سایت آذربایجان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات ما  محسوب می شود قطعا با ورود پارس دنده اتوماتیک و یک محصول دو گانه سوز می تواند بهره وری بیشتری را برای گروه صنعتی ایران خودرو در سال  98 به ارمغان آورد.

گفتني است ، سایت آذربایجان یکی از سایت ها موفق ایران خودرو محسوب می شود که با گذشت نزدیک به یک سال حدود یک هزار دستگاه خودروی دنا، دنا پلاس و سمند EF7 را تولید و روانه بازار كرده است.

سمند و پارس دوگانه سوز پلاک نمی شوند

بیعت خودروسازان با شرکت های دانش بنیان/ عزم جدی برای داخلسازی قطعات

پروژه موتور دیزل ایران خودرو به تجاری سازی می رسد

سمند و پارس دوگانه سوز پلاک نمی شوند

سيستم كنترل پايداري الكترونيكي در محصولات جدید ایران خودرو نصب خواهد شد

روی ما حساب کنید/ نمایندگی 1297 گرجاسی ، مدرن ترین و مجهزترین نمایندگی ایران خودرو در استان البرز

سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک ایران خودرو آغاز به کار کرد

شرایط فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو (ویژه دهه فجر)

استمرار كيفيت محصولات راهبرد اصلي ایران خودرو است 

قیمت 6 محصول ایران خودرو با نرخ قدیم محاسبه می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی