پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد نوروزی هلال احمر

آغاز طرح امداد و نجات نورورزی هلال احمر از ۲۴ اسفند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۴ اسفند امسال و با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ پایگاه و ۹ هزار نفر روز نیروی امدادی خبر داد. مرتضی سلیمی درباره برنامه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای ایام تعطیلات نوروز 98 اظهار کرد: طبق […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۷

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۴ اسفند امسال و با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ پایگاه و ۹ هزار نفر روز نیروی امدادی خبر داد.

مرتضی سلیمی درباره برنامه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای ایام تعطیلات نوروز 98 اظهار کرد: طبق برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته، طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از 24 اسفند در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در این طرح یک هزار و 400 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار شهری و جاده‌ای به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

سلیمی همچنین از حضور 9 هزار نفر روز امدادگر و نجاتگر در طرح امداد و نجات نوروزی خبر داد و گفت: 24 فروند بالگرد امدادی نیز در این طرح آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در صورت بروز حوادث و سوانح خواهند بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی تا 17 فروردین ادامه دارد، افزود: دوره‌های بازآموزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر برگزار شده و هماهنگی‌های لازم با پلیس راه، اورژانس و سازمان راهداری صورت گرفته و امیدواریم در تعطیلات نوروزی، سوانح و حوادث کمتری را نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.

سلیمی از اضافه شدن 75 دستگاه خودرو به ناوگان امداد و نجات در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در طرح امسال نسبت به سال گذشته، پنج درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: از مجموع پایگاه‌ها، 557 پایگاه امداد و نجات ظرفیت اسکان دارد و مسافران نوروزی می‌توانند در صورت خستگی در این پایگاه‌ها استراحت کنند؛ مسافران نوروزی با شماره‌گیری تلفن گویای 112 می‌توانند از نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات مطلع شوند.

منبع: تسنیم

حضور 1500 اکیپ امدادی در طرح زمستانی امداد خودرو ایران

اعزام 33 تیم امدادی برای نجات افراد گرفتار در برف و کولاک

برف و کولاک 321 خودرو را در جاده ها گرفتار کرد/ جزییات امدادرسانی هلال احمر در 2 روز گذشته

از خدمات ویژه امداد سیار مدیران خودرو بیشتر بدانید

امدادگران امداد خودرو ایران از طریق لوکیشن اعزام می شوند

هشدار سازمان راهداری: مردم مراقب کلاه‌برداران در قالب کارت اشتراک امداد خودرو باشند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی