پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی آمیکو

همکاری آمیکو و هلال احمر برای کمک به مناطق محروم

هممان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، ناوگان آمیکو به منظور توزیع مواد غذایی و دیگر کمک های مردمی، با همکاری سازمان هلال احمر راهی مناطق محروم استان خراسان جنوبی شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو هم زمان با شیوء ویروس کرونا در اواخر سال گذشته و آغاز ماه مبارک رمضان […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

هممان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، ناوگان آمیکو به منظور توزیع مواد غذایی و دیگر کمک های مردمی، با همکاری سازمان هلال احمر راهی مناطق محروم استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

هم زمان با شیوء ویروس کرونا در اواخر سال گذشته و آغاز ماه مبارک رمضان در روزهای اخیر، فعالیت های خیرخواهانه در قالب گروه های سازمانی، ارگانی و مردمی در کشور اوج گرفته است.

بسیاری از ارگان ها، سازمان ها و حتی صنایع مختلف از جمله خودروسازن، در حال انجام فعالیت های انسانی هستند. این فعالیت ها مواردی از جمله وزیع مواد ضد عفونی کننده، دست کش و ماسک گرفته تا کمک به نیازمندان در بخش مواد غذایی و کالا را شامل می شوند.

در میان خودروسازان کشور، شرکت آمیکو سال هاست که با استفاده از خودروهای تجاری سبک و سنگین خود در توزیع و حمل و نقل این کالاها به یاری سازمان هلال احمر کشور می شتابد.

از این رو در آستانه 18 اردیبهشت (8 Mey) روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، کامیونت های m5.2 و Em6 آسنا با همکاری سازمان هلال احمر راهی مناطق محروم استان خراسان جنوبی شدند تا مواد غذایی و دیگر کمک های مردمی را به دست نیازمندان برسانند.

#کارنیکماموریتماستن

باشد همی نیک و بد پایدار / همان به که نیکی بود یادگار

آميكو در بخش مسئوليت هاي اجتماعي، سال ٩٨ را چگونه گذراند؟

قطار آمیکو در ریل فاصله گذاری اجتماعی

تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان

شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

لوگو هیوندای تغییر کرد

آميكو حامي جمعيت بي نشان ها

آمیکو ناوگان های حساس کشوری را تجهیز می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی