پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای ایرباس

ورود 3 فروند ایرباس‌ 319 به ناوگان هوایی کشور

به گفته مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران: 3 فروند هواپیمای ایرباس‌ 319 که به ناوگان ایران ایر اضافه شد از طریق فاینانس تأمین مالی شده است. فرزانه شرفبافی در مراسم الحاق سه فروند ایرباس به ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که همزمان با جشن پنجاه و هفتمین سال تاسیس هما برگزار شد، افزود: پس از […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۷

به گفته مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران: 3 فروند هواپیمای ایرباس‌ 319 که به ناوگان ایران ایر اضافه شد از طریق فاینانس تأمین مالی شده است.

فرزانه شرفبافی در مراسم الحاق سه فروند ایرباس به ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که همزمان با جشن پنجاه و هفتمین سال تاسیس هما برگزار شد، افزود: پس از تغییر نگرش در وزارت راه و شهرسازی در تأمین ناوگان هوایی و با حمایت‌های هیئت دولت و سازمان برنامه و بودجه، برنامه توسعه ناوگان هما با الگو‌های متفاوت آغاز شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: سه فروند ایرباس‌ ۳۱۹ که به تازگی خریداری شده و وارد ناوگان هواپیمایی هما می‌شود تولید سال ۲۰۰۲ میلادی است و تأمین مالی این هواپیما‌ها از طریق فاینانس که پیش از این تجربه آن را داشتیم، انجام شده است.

شرفبافی افزود: با ورود این هواپیما‌ها که قادر به پرواز به کشور‌های اروپایی هم هستند، ۳۸۰ صندلی به ناوگان هما افزوده می‌شود و پرواز‌هایی که پیش از این با فوکر ۱۰۰ یا ATR نمی‌توانستیم انجام دهیم با ایرباس‌های برد متوسط انجام خواهیم داد ضمن اینکه ترجیح می‌دهیم در گام نخست افزایش ظرفیت پرواز‌های نوروزی را با این هواپیما‌ها دنبال کنیم.

مدیرعامل ایران ایر در خصوص کاهش تاخیرات پرواز‌های نوروزی گفت: نوروز امسال ما میزان تأخیرات را ۱۲ درصد کاهش دادیم و امسال هم برنامه کاهش تأخیرات در دستور کار است و این در حالیست که سن هواپیما‌های ما یک سال بیشتر شده و امکان تأمین قطعات آن‌ها مشکل‌تر است.

در مراسم سالگرد تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین از تمبر یادبود پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس هما با حضور مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

در این مراسم همچنین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و مرکز تحقیقات زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی قرارداد همکاری علمی و تحقیقاتی امضا کردند.

مذاکره برای خرید هواپیما از عراق و ترکیه

خداحافظی با بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان/ تولید ایرباس A380 متوقف می شود

فعالیت چارتری ها در مسیرهای پرتردد قابل قبول نیست

قیمت بلیت پروازهای نوروز 98 افزایش نمی یابد

کدام حقوق مسافران هنگام تاخیر در پروازها باید رعایت شود؟

چگونه بلیط قطار و بلیط هواپیما خارجی و داخلی را با پایین ترین قیمت تهیه کنیم؟

نرخ جدید سوخت هوایی اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی