پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محور کندوان همچنان بسته است

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:محور  کندوان و چالوس – کرج که به دلیل بارش برف و احتمال سقوط بهمن طبق درخواست پلیس راه مسدود شده بود ، تا اطلاع ثانوی بسته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محور کندوان و چالوس – کرج که […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۸

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:محور  کندوان و چالوس – کرج که به دلیل بارش برف و احتمال سقوط بهمن طبق درخواست پلیس راه مسدود شده بود ، تا اطلاع ثانوی بسته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محور کندوان و چالوس – کرج که به دلیل بارش برف و احتمال سقوط بهمن طبق درخواست پلیس راه مسدود شده بود ، تا اطلاع ثانوی بسته است.

این مرکز از مسافرانی که قصد سفر و یا خروج از این استان را به پایتخت یا سایر استان های کشور دارند خواست تا از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه برای تردد استفاده کنند.
مرکز مدیریت راه های مازندران همچنین اعلام کرد که به دلیل هشدارهای ستاد مدیریت بحران مبنی بر توقف سفر در دو روز آینده محورهای هراز و سوادکوه که چند روز گذشته شاهد ترافیک سنگین بود، آرام شد.
بر اساس این گزارش ، هم اکنون تردد در دو محور هراز (آمل- تهران) و سوادکوه (قائمشهر- تهران) به صورت روان و عادی جریان دارد و وضعیت جوی این دو محور بارانی است.
مازندرن 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی و مابقی راه روستایی است.
منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی