پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین

کاهش ۱۲ میلیون لیتری مصرف بنزین در کشور

مصرف بنزین سراسر کشور در روز چهارشنبه (هفتم فروردین‌ماه سال ۹۸) در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲.۰۹ درصد کاهش یافت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه، ۹۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است که این مقدار در […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

مصرف بنزین سراسر کشور در روز چهارشنبه (هفتم فروردین‌ماه سال ۹۸) در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲.۰۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه، ۹۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه سال ۹۷) با ۱۰۳ میلیون و ۴۰۳ هزار لیتر ۱۲.۰۹ درصد کاهش یافته است.

به نظر می‌رسد هشدارهای سازمان هواشناسی و پلیس راهور کشور برای تردد نداشتن در جاده‌های کشور به دلیل بارش‌های سیل‌آسا و شرایط نامساعد جوی در سراسر کشور در کاهش قابل توجه مصرف بنزین سراسر کشور تأثیرگذار بوده است.

سید محمدرضا موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز پیش از این از ذخیره‌سازی ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار لیتر انواع فرآورده در فروشندگی‌های روستایی و توزیع سوخت رایگان در مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران و توزیع بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت رایگان به مردم و خودروهای امدادی خبر داد.

گفتنی است مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده قرار دارند.

منبع: مهر

سوخت‌ رسانی به مناطق سیل‌زده در حال انجام است

انگشت اتهام افزایش مصرف سوخت به سمت خودروهای غیراستاندارد

دولت گلوگاه های قاچاق سوخت را ببندد / لزوم تولید خودرو با مصرف سوخت کمتر

آخرین تصمیمات کمیته مدیریت مصرف سوخت / احتمال تعیین نرخ دوم برای بنزین

امکان سهمیه بندی بنزین وجود دارد! / تلاش برای مدیریت مصرف سوخت

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی