پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرودگاه خرم آباد

جدیدترین وضعیت فرودگاه‌ های مناطق سیل‌زده

جدیدترین وضعیت فرودگاه‌ های کشور به ویژه در مناطق سیل‌زده تشریح و اعلام شد که همگی عملیاتی هستند و امکان پرواز و فرود هواپیما و هلی‌کوپتر برقرار است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در حالیکه روز گذشته به دلیل وقوع سیل و ورود آب به فرودگاه خرم‌آباد شاهد بسته شدن باند فرودگاه بودیم، […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

جدیدترین وضعیت فرودگاه‌ های کشور به ویژه در مناطق سیل‌زده تشریح و اعلام شد که همگی عملیاتی هستند و امکان پرواز و فرود هواپیما و هلی‌کوپتر برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در حالیکه روز گذشته به دلیل وقوع سیل و ورود آب به فرودگاه خرم‌آباد شاهد بسته شدن باند فرودگاه بودیم، اما امروز (سه‌شنبه) با پاکسازی باند، این فرودگاه عملیاتی شده و امکان پرواز و فرود هواپیما و هلی کوپتر برقرار است.

در این رابطه رضا جعفرزاده – مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری – از عملیاتی شدن فرودگاه‌های مناطق سیل زده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت بد جوی و سیل زده در روز گذشته (دوشنبه) در بسیاری از استان‌ها به خصوص در استان لرستان و برخی از فرودگاه‌های غرب و شمال کشور ۱۲ پرواز از تهران به مناطقی همچون کرمانشاه، سنندج، خوی، خرم آباد، تبریز، ایلام، رشت، دزفول، اهواز و رامسر کنسل شد.

به گفته وی در حال حاضر فرودگاه خرم‌آباد عملیاتی شده است.

حسین اسفندیاری – قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  اعلام کرد که تمام فرودگاه‌های کشور در حال حاضر عملیاتی هستند و مشکلی برای انجام پرواز هواپیما و هلی کوپتر وجود ندارد.

گفتنی است روز گذشته با توجه به این‌که وقوع سیل در کنار فرودگاه خرم‌آباد رخ داد متأسفانه نتوانستند مانع از ورود آب به فرودگاه شوند و مسیر سیل را مهار کنند. بنابراین آب تا ارتفاع ۳۰ الی ۴۰ سانتی‌متری روی باند فرودگاه قرار گرفت و باند فرودگاه خرم‌آباد ۳۰ الی ۴۰ سانتی‌متر زیرآب رفت.

در این شرایط از مسافران درخواست می‌شود، قبل از عزیمت به فرودگاه‌ها از وضعیت پروازها با شماره تلفن‌های ۴۴۶۶۵۵۱۹ و ۱۹۹ اطلاع یابند.

علاوه بر این به شرکت‌های هواپیمایی توصیه شده هرگونه تأخیر پروازی و مشکلات احتمالی را به مسافران خود اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه امام خمینی (ره)

59 فرودگاه کشور زیان ده هستند/ بی رغبتی مسافران برای سفر هوایی

ورود 5 فروند هواپیما ATR جدید به فرودگاه مهرآباد

آماده باش خدمات پس از فروش ایران خودرو در استان های سیل زده

خدمات رایگان مدیران خودرو‌ برای شهرهای سیل زده

سوخت‌ رسانی به مناطق سیل‌زده در حال انجام است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی