پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قشقایی نسل جدید

تولید قشقایی نسل جدید ، در هر 62 ثانیه !

در انگلستان تولید قشقایی به نیم میلیون دستگاه در سریع ترین زمان رسید ، که باعث شده است نیسان موفق به شکست یک رکورد دیگر شود. با اینکه تنها 21 ماه از تولید نسل دوم قشقایی در ساندرلند گذشته است ، نیسان موفق به ساخت 500 هزار دستگاه از این کراس اوو شده است.به عبارتی […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

در انگلستان تولید قشقایی به نیم میلیون دستگاه در سریع ترین زمان رسید ، که باعث شده است نیسان موفق به شکست یک رکورد دیگر شود.

با اینکه تنها 21 ماه از تولید نسل دوم قشقایی در ساندرلند گذشته است ، نیسان موفق به ساخت 500 هزار دستگاه از این کراس اوو شده است.به عبارتی دیگر خط تولید نیسان واقع در کارخانه ساندرلند هر ۶۲ ثانیه یک قشقایی جدید تولید کرده که تاکنون حدود ۱۰۰ هزار دستگاه (۲۰ درصد) از آن‌ها در داخل بریتانیا تحویل مشتریان شده است.این میزان تولید نیسان قشقایی رکورد تولید نیم‌میلیون فورد کورتینا MK1 که ۳۴ ماه زمان برای تولید آن مورد نیاز بود و همچنین رکورد تولید آستین/موریس ۱۱۰۰/۱۳۰۰ که برای رسیدن به همان تعداد ۲۹ ماه زمان لازم داشت را شکسته است.

قشقایی نسل جدید

قشقایی تاکنون بهترین فروش را در اروپا داشته است، کشور هایی چون ایتالیا و آلمان هم بعد از انگلستان بازار پیشروی این محصول خواهند بود. این محصول در 84 کشور از جمله اوگاندا، زامبیا و سنت کیتس هم عرضه شده است.

پل ویلکاکس رئیس نیسان اروپا می‌گوید:

نیم میلیون قشقایی فقط در ۲۱ ماه یک دستاورد شگفت‌آور هست و ثابت می‌کند که قشقایی نیاز مشتریان را هدف قرار داده است. با احتساب فروش نسل اول آن، بیش از ۲.۵ میلیون قشقایی در جاده‌های سراسر اروپا وجود دارد و در حال حاضر نیسان رهبر بلامنازع بخش کراس‌اوور اروپا است.

قشقایی نسل جدید

همچنین از اواخر پاییز سال ۲۰۱۵ قشقایی جدید در سن پترزبورگ روسیه برای بازار‌های محلی تولید می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی