پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

"2&4"

هوندا ی جدید، یک تیر و دو نشان !

هوندا ، پروژه ای جدیدی را با نام “2&4″را تایید کرده است .این پروژه با شکل و شمایل و قابلیت های متفاوت قرار است در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت ، همرا با هوندا مهرفی گردد. هوندا در این پروژه یک محصول نیمه موترسیکلت و نیمه ماشین طراحی کرده است .طراحی ظاهری این محصول در […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

هوندا ، پروژه ای جدیدی را با نام “2&4″را تایید کرده است .این پروژه با شکل و شمایل و قابلیت های متفاوت قرار است در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت ، همرا با هوندا مهرفی گردد.

هوندا 4&2_سوپراسپرت کوچک

هوندا در این پروژه یک محصول نیمه موترسیکلت و نیمه ماشین طراحی کرده است .طراحی ظاهری این محصول در حقیقت همان خودروی سابق تیم فرمول یک هوندا در سال 1965 می باشد یعنی دقیقا از روی اتومبیل RA272 الگوبرداری شده است.در این مدل تنها از یک صندلی شناور استفاده شده است و مخزن سوخت آن در مرکز شاسی نصب شده است.

هوندا 4&2_سوپراسپرت کوچک

یک موتور 999 سی سی چهار زمانه که از روی موتورسیکلت‌های رده بالای این کمپانی برداشته شده است، قدرت لازم را برای به حرکت انداختن این محصول 405 کیلوگرمی فراهم می کند.ایم پیشرانه قادر به به تولید حداکثر قدرتی 215 اسب بخاری (159 کیلووات) و حدکثر گشتاوری 118 نیوتن متری است که این نیرو پس از تولید، توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته دوکلاچه به چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی