پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

دلایل افزایش قیمت خودرو از زبان رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت:  تدابیر افزایش فروش فوری‌ها و افزایش تحویل تعهدات عقب‌افتاده با افزایش تولید قیمت خودرو را تعدیل خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: توان مقابله با افزایش قیمت‌ها را داریم اما ابزارها در برخی موارد فرابخشی است که […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت:  تدابیر افزایش فروش فوری‌ها و افزایش تحویل تعهدات عقب‌افتاده با افزایش تولید قیمت خودرو را تعدیل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: توان مقابله با افزایش قیمت‌ها را داریم اما ابزارها در برخی موارد فرابخشی است که باید دستگاه‌ها کنار هم باشند و تأمین کالا به‌موقع و به‌اندازه لازم باشد چراکه بخشی از گرانی متوجه بخش تأمین کالاست.

تابش افزود: مردم مطمئن باشند که برای ماه رمضان و کل سال مشکلی در تأمین کالای اساسی نداریم. امروز بدون دخالت دولت مرغ در همه جای ایران به‌قیمت 11 هزار و 500 تومان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور تأکیدی در مبارزه با گرانفروشی دارد قطعاً نیاز بیشتری به کنترل و همکاری در کنترل قیمت‌ها هست. بانک مرکزی در تأمین ارز باید کمک کند و دولت در تأمین کالا باید کمک‌های بیشتری داشته باشد. تأکید رئیس جمهور برای هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها برای مقابله با گرانی کالاهاست که باید امروز نسبت به دیروز وقت بیشتری را برای مقابله اختصاص دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان حمایت در تنظیم بازار به‌صورت متوسط روزانه قیمت 92 قلم کالا را کنترل می‌کند و از نظر کمبود و مازاد تأمین نظارت دارد، به‌طور مثال برنج هندی به‌اندازه لازم در کف بازار تأمین داشته‌ایم.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تأکید بر اینکه “هیچ تغییری در قیمت خودرو در بخش تحویل خودرو به مصرف‌کننده نداشته‌ایم” اضافه کرد: تدابیر افزایش فروش فوری‌ها و افزایش تحویل تعهدات عقب‌افتاده با افزایش تولید قیمت خودرو را تعدیل خواهد کرد.

وی گفت: با تدابیری که برای افزایش تحویل فوری و تعهدات انجام می‌شود مشکلات برطرف خواهد شد. راهکار مقابله با افزایش قیمت خودرو افزایش عرضه و تحویل به‌موقع است. هر مصرف‌کننده‌ای که آنلاین به خودروهای پرتیراژ نیاز داشته باشد خودروی خود را به‌موقع تحویل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

قیمت خودرو در سال 98 افزایش می یابد یا کاهش؟

کمیسیون اصل 90 افزایش قیمت خودرو را بررسی می کند

قیمت خودرو کاهش می یابد

ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش قیمت خودرو را صادر می کند

فرمول جدید تعیین قیمت خودرو ، ماشین تولید را هُل می دهد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی