پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولی ملکی کمیسیون صنایع مجلس

وزیر صمت چالش های صنعت خودرو را کنار زد

نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رحمانی صنعت خودرو را سامان داد و با افزایش تولید خودرو مشکلات و چالش های خودرو را برطرف کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ولی ملکی نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مدت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رحمانی صنعت خودرو را سامان داد و با افزایش تولید خودرو مشکلات و چالش های خودرو را برطرف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ولی ملکی نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مدت کوتاه حضورش در وزارت صمت عملکرد مثبتی داشته، گفت: آقای رحمانی در وضعیت بحرانی مدیریت وزارتخانه را بر عهده گرفته و خیلی از چالش های تهدیدی وزارتخانه را به فرصت تبدیل کرد.

وی مقابله با رانت، فساد و پارتی بازی را یکی از اقدامات رحمانی در این وزاتخانه ذکر کرد و افزود: آقای رحمانی جلوی تخصیص ارز دولتی به افراد و وارد کنندگانی که حق شان نبوده را گرفت و با فساد مبارزه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: آقای رحمانی صنعت خودرو را سامان داد و با افزایش تولید خودرو مشکلات و چالش های خودرو را برطرف کرد.

ملکلی تاکید کرد: آقای رحمانی زمانی که وزیر شد، تولید خودرو روزانه 600 تا 700 خودرو بود اما در حال حاضر به بیش از 2 هزار عدد رسیده است.

وی در خصوص عملکرد این وزارتخانه گفت: باید به آقای رحمانی فرصت داد. ایشان مدت کمی است که مسئولیت وزارتخانه را به عهده گرفته که تا کنون موفق عمل کرده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نباید بدون در نظر گرفتن شرایط و امکانات، چوب لای چرخ یک وزیر موفق گذاشت.

انتهای پیام/ منبع: اقتصادآنلاین

توضیح وزیر صمت درباره ابهامات بازار خودرو و دیگر بخش ها

سوال از وزیر صنعت با موضوع (( افزایش قیمت خودرو )) کلید خورد

علت آشفتگی بازار خودرو هجوم نقدینگی است

سوداگران با جوسازی قیمت را در بازار خودرو افزایش می دهند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی