پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

تلاش برای توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت ماه

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری گفت:  تمام تلاشمان را می‌کنیم که سهمیه‌ها تا پایان اردیبهشت توزیع شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری درباره جلسه کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری گفت:  تمام تلاشمان را می‌کنیم که سهمیه‌ها تا پایان اردیبهشت توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری درباره جلسه کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری اظهار کرد: باید هر طور شده تکلیف این موضوع را تا پایان اردیبهشت روشن کنیم زیرا یک مشکل فنی وجود دارد و ممکن است نتوانیم بیشتر از 31 اردیبهشت سهمیه‌های سال گذشته را حفظ کنیم بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم که سهمیه‌ها تا پایان اردیبهشت توزیع شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز در کنار بررسی سهمیه هفته‌‌نامه‌، دوهفته‌نامه، ماهنامه و دوماهنامه، سهمیه تعدادی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها مشخص شد؛ بعد از نهایی شدن تصمیمات اخذ شده طبق مصوبه شورای شهر تهران امسال برخلاف سال گذشته علاوه بر اعلام نام افرادی که سهمیه خبرنگاری دریافت کردند، نام رسانه نیز منتشر خواهد شد.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری تصریح کرد: در جلسات بعدی سهمیه سایر خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری مشخص خواهد شد؛ حداکثر طی دو یا سه جلسه دیگر این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

روند نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاری در حال بررسی است

احتمال توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری چگونه است؟

طرح ترافیک سابق خبرنگاری همچنان معتبر است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی