پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

سایپا برند با ارزش و معتبر صنعت خودروی کشور

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا برند باارزش و معتبری در صنعت خودرو کشور به شمار می‌رود که باید همه برای رشد آن کمک کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت سایپا و دیدار با مدیرعامل و مدیران […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا برند باارزش و معتبری در صنعت خودرو کشور به شمار می‌رود که باید همه برای رشد آن کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت سایپا و دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه گفت: سایپا تیم مدیریتی و کارکنان بسیار توانمندی دارد که با استفاده از تجربیات خود قادر به بهبود فعالیت‌های تولیدی هستند.

وی ادامه داد: رونق تولید با استفاده از امکانات و توانمندی‌های داخلی یکی از اهداف مهم سایپا در سال جاری است و به‌نظر می‌رسد در صورتی که همه بخش‌ها همکاری کنند، دستیابی به این هدف محقق خواهد شد.

عزیزی گفت: سایپا برند باارزش و معتبری در صنعت خودرو کشور به شمار می‌رود که باید همه برای رشد آن کمک کنند.

نماینده مردم ابهر در مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کند با نظارت مستمر در زمینه حمایت‌های دولتی، روند تولید را در صنعت خودرو کشور تسهیل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: سیاست‌های دستوری و برخی سو مدیریت‌ها به‌عنوان مشکلات برجای مانده از گذشته هستند که بحران کنونی صنعت خودرو را موجب شده‌اند.

عزیزی گفت: مجلس به‌دنبال بهبود اوضاع خودروسازان کشور و رشد و ارتقای جایگاه آن‌ها در صنعت و اقتصاد است.

انتهای پیام/ منبع: مهر

سایپا طرح پیشنهادی مشتریان برلیانس را اعلام کرد

“تولید ناب” هم راستا با “رونق تولید” محور اصلی سایپا در سال 98

سایپا باز هم رکورد شکنی کرد

امضای تفاهم نامه همکاری سایپا و دانشگاه تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی