پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون بازار یابی و فروش خودرو سایپا

اولویت‌بندی سایپا برای تحویل سریع خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با پایش ثبت‌نام‌کنندگان، خودروهای مصرف‌کنندگان واقعی و تک‌ثبت‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: باتوجه به ضرورت جلب رضایت مشتریان و اجرای عادلانه برنامه تحویل خودروهای مشتریان، ثبت‌نام‌کنندگانی که منتظر دریافت یک […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با پایش ثبت‌نام‌کنندگان، خودروهای مصرف‌کنندگان واقعی و تک‌ثبت‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: باتوجه به ضرورت جلب رضایت مشتریان و اجرای عادلانه برنامه تحویل خودروهای مشتریان، ثبت‌نام‌کنندگانی که منتظر دریافت یک خودرو هستند، در اولویت قرار دارند و تلاش می‌کنیم خودروهای این طیف از افراد، زودتر به‌دست‌شان برسد.

به گفته وی افرادی که برای نخستین‌بار صاحب خودرو می‌شوند و یا برای نخستین‌بار قصد دارند از محصولات سایپا استفاده کنند، جزو مصرف‌کنندگان واقعی دسته‌بندی شده و خودروهای خود را زودتر از دیگران دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سایپا پیشتر نیز در خصوص اولویت‌بندی تحویل خودروهای مشتریان اطلاع‌رسانی کرده و هدف خود را از اجرای این برنامه، مشتری‌مداری و جلب رضایت مصرف‌کنندگان واقعی اعلام کرده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: باتوجه به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و رسیدن به رکورد تولید بیش از 42 هزار دستگاه خودرو در یک ماه، تحویل خودروهای مشتریان با شتاب بیشتری در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن، تعهدات خود را پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

آغاز فروش اقساطی محصولات سایپا

” رهام ” امسال وارد بازار می شود

طرح فروش فوری سایپا برای 7 خرداد ماه اعلام شد

تصمیمات احساسی تنها موجب متضرر شدن صنعت خودرو می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی