پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور_لوگو

جوابیه کرمان موتور به اعتراض مشتریان

کرمان موتور در واکنش به خبر تاخیر یک‌ ماهه در پرداخت پول انصرافی‌ها اعلام کرد، وجه مشتریان انصرافی حداکثر طی 30 روز کاری پرداخت می‌ شود. شرکت کرمان موتور به دنبال انشار یک خبری در تسنیم با عنوان “تحویل پول انصرافی‌های کرمان موتور یک ماه به تأخیر افتاد” به ارائه توضیحاتی پرداخته است. توضیحات شرکت […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

کرمان موتور در واکنش به خبر تاخیر یک‌ ماهه در پرداخت پول انصرافی‌ها اعلام کرد، وجه مشتریان انصرافی حداکثر طی 30 روز کاری پرداخت می‌ شود.

شرکت کرمان موتور به دنبال انشار یک خبری در تسنیم با عنوان “تحویل پول انصرافی‌های کرمان موتور یک ماه به تأخیر افتاد” به ارائه توضیحاتی پرداخته است.

توضیحات شرکت کرمان موتور به شرح زیر است:

احتراماً عطف به خبر منتشر شده به عنوان ” تحویل پول انصرافی کرمان موتور یک ماه به تأخیر افتاد” در تاریخ 94/06/22، در خصوص رویه عودت وجه مشتریان در شرایط انصراف از خرید محصولات شرکت کرمان موتور، نکاتی به شرح زیر استحضار می‌رسد:

1- طبق قرارداد فروش منعقد شده، شرکت کرمان موتور خود را متعهد به باز پردخت وجه مشتریان انصرافی حداکثر در طی 30 روز کاری می داند و تاکنون مطابق با همین رویه با پرداخت وجوه مشتریان صورت پذیرفته است.

2- مطلب عنوان شده در متن خبر فوق الذکر در خصوص ابلاغیه افزایش زمان باز پرداخت وجوه انصرفی خلاف واقع بوده و هرگونه رویه جدید در حوزه فروش و امور مشتریان از طریق وب سایت شرکت کرمان موتور به اطلاع عموم خواهد رسید.

بدین وسیله مراتب آمادگی شرکت کرمان موتور جهت دریافت اطلاعات مشتریان ناراضی از رویه بازپرداخت وجوه انصرافی و پیگیری موضوع تا ایفای حقوق و جلب رضایت ایشان اعلام می‌ شود.

فروش محصولات کرمان موتور (شهریور 94)

گران شدن برخی از محصولات کرمان موتور

برچسب‌ها : کرمان موتور

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمد خاکساری | 04/07/1394 در 22:58

    با سلام و احترام . شرکت کرمان موتور بر خلاف توضیحات تبلیغی فوق حاضر به پرداخت پول انصرافی ها نیست .بنده در 94/04/30 انصراف داده ام و برخلاق قول اولیه شرکت مزبور تاکنون موفق به دریافت وجه خودروی لیفان ایکس 50نگردیده ام ودر مراجعه به نمایندگی سراب در اذربایجان شرقی فقط به این نکته اشاره میشود هنوز چک انصراف شما صادر نگردیده و تمام.امور مشتریان شرکت نیز افزایش دو ماهه وجه انصرافی ها را تایید کردند ولی باز هم هنوز بعد از گذشت 67روز خبری نیست . باتشکرفراوان از شما . خدا نگهدار

  • علی حسین پور | 07/07/1394 در 01:22

    آقایان چرا تو روز روشن به این راحتی دروغ به این بزرگی می گویید.بنده در تاریخ 5/21 انصراف داده ام و تا امروز ششم مهرماه نتوانسته ام پولم را پس بگیرم . شرم نمی کنید بااین سخنان غیر واقع که باعث سلب اطمینان مردم از شما می شود؟

  • محمد خاکساری | 07/07/1394 در 20:53

    سلام . پس جواب ما چی شد .خاکساری هستم

    • مهرزاد | 12/07/1394 در 14:39

      سلام
      با اين حساب من كه يك ماه دير تر از شما انصراف دادم حالا حالا بايد منتظر نمونم

  • زنجانی | 14/07/1394 در 08:51

    الان 60روز کامل از انصراف ما گذشته هنوز پو ل ما پرداخت نشده به ما وعده دیرکرد دادن ولی اصلش رو هم نمی دن واقع متاسفم که کسی به درد دل مصرف کننده اهمیت نمی ده دستگاه رسیدگی کننده کیه

  • محمد خاکساری | 19/07/1394 در 17:47

    سلام. بعد از 70 روز پول ما رسید . با اینکه قول خسرت تاخیر دده بودند ولی فقط پول تاخیر یکماه برای 100روز در حسابشون رو دادند .بازم شکر که خود پول رو دادند بالاخره

کیوسک مطبوعاتی