پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری استارت آپ سوئیچ

استارت آپ سوئيچ در حوزه خريد و فروش خودرو فعال شد / بازار خودرو نياز به نگاه نو دارد

نشست خبري استارت آپ switch در خلال نمايشگاه بين المللي Inotex در محل دائمي نمايشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. به گزارش رسمی پایگاه خبری جوان خودرو ميثم شفيق ريس هيئت مديره استارت آپ سوئيچ گفت: سوئیچ در حوزه خريد، فروش و خدمات خودرو فعاليت مي كند. وي افزود: واقعيت اينجاست كه خريد و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

نشست خبري استارت آپ switch در خلال نمايشگاه بين المللي Inotex در محل دائمي نمايشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش رسمی پایگاه خبری جوان خودرو

ميثم شفيق ريس هيئت مديره استارت آپ سوئيچ گفت: سوئیچ در حوزه خريد، فروش و خدمات خودرو فعاليت مي كند.

وي افزود: واقعيت اينجاست كه خريد و فروش خودرو به جز موارد فني جزيياتي در بخش اداري دارد كه از جمله آنها مي توان به فك پلاك و مواردی از این قبیل اشاره کرد. ما در سوئيچ مي كوشيم اين نوع از خدمات را هم ارائه كنيم تا خيال فروشنده و خريدار آسوده باشد.

شفیق در ادامه گفت: سوئيچ مي كوشد تا با استفاده از متخصصان و كارشناسان خود، اصالت خودرو را بررسي كند به خصوص در موارد فني خودرو حتما كارشناسي مي شود.

دكتر كاشف مديرعامل سوئيچ نيز با اشاره به مشكلات در حوزه قيمت گذاري و فروش خودرو گفت: ما مي كوشيم تا مشكلاتي كه خريدار و فروشنده دارند را برطرف كنيم. در واقع اين امكان از طريق نگاه ديجيتالي انجام خواهد گرفت.

وي افزود: كاربر ما مي تواند در صورت تمايل به فروش خودرو يك درخواست در سامانه سوئيچ ثبت كند و به اين ترتيب كارشناس ما در محل مالك، خودرو را كارشناسي فني كرده و مدارك را نير بررسی مي كند. به اين ترتيب برگه كارشناسي و قيمت گذاري صادر خواهد شد و خودرو آگهي مي شود. در اين مرحله حتي پاسخ گويي به تلفن هاي خريداران هم بر عهده كارشناسان ماست.

وي تصريح كرد: در نهايت مالك خودرو در دفترخانه خريدار را مي بيند و معامله به پايان مي رسد. اين روش استرس مسائل خريد و فروش را كاملا برطرف مي كند و وقت فروشنده و خريدار را نمي گيرد.

مديرعامل سوئيچ اضافه كرد: اين روش واسطه ها را از بازار حذف مي كند و مي تواند خريدار و فروشنده واقعي را مستقيم به هم وصل كند از اين رو تورم بي مورد بازار خودرو را نيز كاهش خواهد داد.

شفیق در ادامه گفت: يكي از مشكلات در حوزه خريد و فروش خودرو آگهي هاي تقلبی است كه در ماه هاي گذشته در فضاي مجازي باعث افزايش قيمت خودرو شده بود. اما سوئيچ با توجه به متصل کردن خريدار و فروشنده واقعی اين چالش را مرتفع كرده است. حتي مشتريان ما مي توانند سند خودرو را در اختيار سوئيچ بگذارند و بعد از توافق قيمت تنها بها خودرو را دريافت كنند و به اين ترتيب كل فرايند فروش از موارد فني تا حقوقي را ما انجام مي دهيم.

شفیق در خصوص برنامه آينده سوئيچ نيز اشاره کرد: ما برنامه ای بزرگ تر از خريد و فروش خودرو داريم اما هم اکنون با توجه به فرهنگ خاص موجود در حوزه خريد در ايران و موارد ديگر فعلا بخش مرحله اول را اجرايي كرديم.

انتهای پیام/

دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در مراحل پایانی ابلاغ

کمین سوداگران برای سودجویی هرچه بهتر از آشفته بازار خودرو

بالا بردن عرضه خودرو تاثیر مستقیم بر بازار دارد

پیش فروش خودرو به شرط تحویل هر خودرو از تعهدات قبلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی