پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استفاده از تلفن همراه حین رانندگی

هشدار پلیس راهور به کسانی که حین رانندگی با تلفن همراه کار می کنند

به گفته ی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب استفاده از تلفن همراه حین رانندگی عامل درصد بالایی از تصادفات است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ دوم عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده یکی از شایع‌ترین علل تصادفات عدم توجه راننده وسیله […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب استفاده از تلفن همراه حین رانندگی عامل درصد بالایی از تصادفات است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ دوم عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده یکی از شایع‌ترین علل تصادفات عدم توجه راننده وسیله نقلیه به جلو محسوب می‌شود که فاکتورها‌ی متعددی باعث حواس پرتی و کاهش تمرکز رانندگان حین رانندگی می‌شود.

وی افزود: از مصادیق اصلی علل حواس پرتی رانندگان می‌توان به استفاده از تلفن همراه حین رانندگی اشاره کرد. عاملی که درصد قابل توجهی از تصادفات را به خود اختصاص داده و لازم است شهروندان گرامی ضمن توجه به این موضوع در زمان رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند تا از وقوع سوانح تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری شود؛ لذا توصیه می‌شود که رانندگان تنها در شرایط اضطرار در منتهی الیه سمت راست مسیر (در محل امن و مجاز) توقف کرده و از گوشی همراه خود استفاده کنند.

سرهنگ اوتادی ادامه داد: شایان ذکر است؛ توصیه در خصوص استفاده از تلفن همراه تنها اشاره به رانندگان وسایل نقلیه ندارد، بلکه عابران پیاده نیز حین عبور از سطح معابر و تقاطع‌ها باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و تا حد امکان در زمان عبور از عرض معابر از گوشی همراه خود استفاده نکنند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگارن جوان

ماجرای تصادف پورشه در اصفهان چه بود؟

لزوم تشکیل پویش در مقابل با تخلفات موتورسواران

تقدیر از رانندگان قانون مند

کاهش 1.2 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سال 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی