پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توقیف خودرو

برخورد قاطعانه پلیس با ناقضان شئونات اسلامی

به گفته ی فرمانده انتظامی پایتخت پلیس با افرادی که شئونات اسلامی و مزاحمت برای نوامیس و دور دور کردن می پردازند با قاطعیت برخورد خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت گفت: عدم رعایت شئونات اسلامی، مزاحمت برای نوامیس و دور دور کردن از جمله مواردی هستند […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی فرمانده انتظامی پایتخت پلیس با افرادی که شئونات اسلامی و مزاحمت برای نوامیس و دور دور کردن می پردازند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت گفت: عدم رعایت شئونات اسلامی، مزاحمت برای نوامیس و دور دور کردن از جمله مواردی هستند که پلیس تهران با قاطعیت و جدیت آنها را دنبال کرده و برخورد خواهد کرد.

وی در همین راستا اشاره کرد: ما اجازه نمی‌دهیم فضای شهر که متعلق به همه مردم است را عده‌ای به چالش کشیده و دچار خدشه کنند. پلیس در چارچوب ماموریت و وظیفه قانونی خود در این خصوص اقدامات لازم را با قاطعیت و جدیت انجام خواهد داد.

این مقام نظامی درخصوص برخورد پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند تشریح کرد: افراد باید در معابر و انظار عمومی شئونات و مقررات را رعایت کنند چرا که قانون این وظیفه را برعهده پلیس گذاشته و پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ماجرای تصادف پورشه در اصفهان چه بود؟

برخورد سازمان تاکسیرانی و پلیس با مسافربرهای شخصی

توقیف 55 خودرو لوکس در دور دورهای شبانه تهران/ حضور 20 هزار نیروی پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا

عدم توقیف خودروهای با بیش از یک میلیون تومان جریمه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی