پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت بلیت خبرنگاری

امکان ثبت نام مجدد خبرنگاران برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری

مشاور حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، خبرنگارانی که از ثبت‌نام در طرح ترافیک جا مانده باشند کارت بلیت به آنها تعلق خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  علی‌ پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره خبرنگارانی که از ثبت‌نام در طرح ترافیک یا […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۸

مشاور حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، خبرنگارانی که از ثبت‌نام در طرح ترافیک جا مانده باشند کارت بلیت به آنها تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

علی‌ پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره خبرنگارانی که از ثبت‌نام در طرح ترافیک یا کارت بلیت اتوبوس جا مانده‌اند، اظهار کرد: در صورتی که امروز سازمان فاوا شهرداری تهران فضایی را در سامانه «تهران‌ من» فراهم کند، ثبت‌نام از جا ماندگان آغاز می‌شود.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها و تمهیدات در نظر گرفته شده خبرنگارانی که از ثبت‌نام در طرح ترافیک جا مانده باشند کارت بلیت به آنها تعلق خواهد گرفت. همچنین سایر خبرنگارانی که برای دریافت کارت بلیت اتوبوس و مترو رایگان اقدام نکرده بودند نیز امکان ثبت‌نام برای آنها فراهم خواهد شد.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اشاره کرد: ثبت‌نام در سامانه «تهران من» به صورتی بوده که افراد باید شرایط لازم را احراز کنند و در واقع مدارک ارائه شده آنها دال بر خبرنگار بودن متقاضیان باشد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

کارت بلیت المثنی خبرنگاری به هیچ وجه صادر نمی شود / خبرنگاران مراقب کارت هایشان باشند

احتمال توزیع کارت بلیت های خبرنگاری تا پایان این هفته

کارت بلیت خبرنگاری یکسال اعتبار دارد

لزوم تجدید نظر در ماهیت کارت مترو خبرنگاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی