پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک

مشکلی برای تامین لاستیک وجود ندارد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: برای تامین، تولید و توزیع لاستیک با مشکل خاصی مواجه نیستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  عبد الهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چندی پیش طرح‌های تشویقی برای کامیون‌داران […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۸

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: برای تامین، تولید و توزیع لاستیک با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

عبد الهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چندی پیش طرح‌های تشویقی برای کامیون‌داران در نظر گرفته بود، اظهار کرد:  با صحبت و رایزنی های انجام شده مقرر شد کامیون دارانی که بیش از 20 هزار کیلومتر پیمایش داشته باشند 2 حلقه لاستیک و در صورتی که 30 هزار کیلومتر بار مسافت را طی کرده باشند یک حلقه لاستیک اضافی دریافت کنند.

وی گفت: هم اکنون وضعیت توزیع لاستیک‌ کامیون ها بسیار مناسب است و برای رانندگانی که در مسیر بندر امام خمینی(ره) اقدام به جا به جایی کالا و بار می‌کنند طر‌های تشویقی در نظر گرفته‌ایم.

حسن نیا افزود: به دلیل افزایش میزان واردات و صادرات کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی(ره)، میزان نیاز به کامیون داران در این منطقه افزایش یافته است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه هیچ مشکلی از لحاظ توزیع و یا تولید لاستیک کامیون داران وجود ندارد بیان کرد: تا پایان سال آینده لاستیک در انبار‌ها وجود دارد و کامیون داران نگران کمبود لاستیک نباشند.

وی تصریح کرد: برخی از کامیون داران نگران کمبود روغن موتور بودند که هم اکنون در بندر امام خمینی(ره) برای رانندگان یک نمایندگی روغن موتور قرار داده ایم تا نیاز این بخش برطرف شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی اشاره کرد: همچنین طی رایزنی‌هایی که با تولید کنندگان روغن موتور انجام دادیم مقرر شده سیستم توزیع آن‌ها اصلاح شود و روغن موتور به صورت مستقیم از خود تولید کنندگان به رانندگان عرضه شود.

حسن نیا ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده در کمیسیون عمران با وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است لاستیک و روغن مورد نیاز رانندگانی که بار و مسافر جابه‌جا می‌کنند از طرف شرکت توزیع کننده روغن در پایانه‌های بار توزیع شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

صحبت های متناقض مسئولان در تأمین لاستیک

لزوم ساماندهی روند ورود لاستیک تولید داخل به بازار

لاستیک مجددا گران شد

تایر سازان ارز 4200 تومانی را چه کرده اند؟ / بازار تایر تشنه محصول است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی