پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Mercedes-Benz-SL-2017-

با جدیدترین خودروهای روباز دنیا آشنا شوید

با آغاز فصل تابستان رغبت برای خرید خودروهای روباز بیشتر شده لذا به همین سبب خودروسازان جهان برای این دسته از افراد در قیمت بندی های متنوع خودروی روباز به بازار عرضه می کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو زمانی که به فصل تابستان نزدیک می‌شویم بازار فروش خودروهای روباز و کانورتیبل داغ‌تر از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۸

با آغاز فصل تابستان رغبت برای خرید خودروهای روباز بیشتر شده لذا به همین سبب خودروسازان جهان برای این دسته از افراد در قیمت بندی های متنوع خودروی روباز به بازار عرضه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

زمانی که به فصل تابستان نزدیک می‌شویم بازار فروش خودروهای روباز و کانورتیبل داغ‌تر از گذشته می‌شود. فرقی نمی‌کند که بودجه شما چقدر باشد خودروسازان مختلف برای انواع بودجه‌ها اقدام به ساخت خودروهای روباز کرده‌اند. این نکته را نیز باید گفت که خودروسازان امروزه محصولات خود را با سقف‌های مستحکم یا پارچه‌ای روانه بازار می‌کنند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین خودروهای روباز سال 2019 بپردازیم. قیمت‌های این خودروها با نرخ آزاد ارز ( حدود 13 هزار تومان ) محاسبه شده است.

شورولت کوروت

قیمت: 55 هزار و 900 دلار ( 726 میلیون و 700 هزار تومان )

Chevrolet-Corvette_ZR1_Convertible-2019-

نسخه حال حاضر کوروت فاصله بسیار زیادی نسبت به نمونه‌های اولیه آن گرفته است و این خودرو را می‌توان یکی از محصولات مدرت شورولت دانست. کوروت 2019 از گیربکس 7 سرهت دستی بهره می‌برد و امکان انتخاب چندین حالت مختلف رانندگی را به راننده می‌دهد. زیر کاپوت کوروت نسل جدید پیشرانه 8 سیلندر با حداکثر توان 455 اسب‌بخار قرار دارد. لازم به ذکر است که این خودرو در دو نسخه کوپه و کانورتیبل عرضه می‌شود و هر دو نسخه مجهز به پیشرانه 8 سیلندر هستند. به طور کلی می‌توان این خودرو را یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بین خودروهای روباز دانست که رانندگی هیجانی را به ارمغان می‌آورد.

مزدا mx-5 میاتا

قیمت: 25 هزار و 730 دلار ( 334 میلیون و 490 هزار تومان )

Mazda-MX-5_30th_Anniversary-2019

این خودرو را می‌توان یکی از به صرفه‌ترین خودروهای روباز برای خرید دانست. خودروی مورد نظر از پیشرانه با حداکثر توان 181 اسب‌بخار بهره می‌برد که 26 اسب‌بخار در آخرین نسخه به توان آن افزوده شده است. این احتمال وجود دارد که احساس کنید میاتا توان بالایی ندارد اما به اندازه کافی برای هیجان دادن به رانندگی است. برای مدل 2019 به میاتا آپشن دوربین عقب نیز به صورت استاندارد استفاده شده است. تصویر نیز از طریق مانیتوری که در وسط داشبورد قرار دارد به نمایش گذاشته می‌شود. صندلی‌ها نیز با وزن سبک‌تر ساخته شده‌اند که در عین حال راحتی مناسبی را فراهم می‌آورد. این نکته را نیز باید گفت که در صندلی‌های جدید فضای پا و سر نیز افزایش یافته است.

پورشه 718 باکسر

قیمت: 59 هزار دلار ( 767 میلیون تومان)

Porsche-718_Spyder-2020-1024

پورشه به طور کلی محصولات پرطرفداری دارد و شاید بتوان گفت آرزوی بسیاری از افراد رانندگی با محصولات این برند است. برای مدل 718 اسپایدر پیشرانه 4 سیلندر توربو در نظر گرفته شده است. با ورود به کابین این خودرو با فضایی مدرن و در عین حال اسپرت مواجه می‌شوید. این نکته را نیز باید گفت که صندلی‌ها و غربیلک فرمان این خودرو مجهز به سیستم گرم‌کن است.

مرسدس‌بنز sl رودستر

قیمت: 89 هزار و 150 دلار ( یک میلیارد و 158 میلیون و 950 هزار تومان )

Mercedes-Benz-SL-2017-

مرسدس‌بنز SL رودستر خودرویی است که کاملا برای لذت از رانندگی ساخته و طراحی شده است. سقف مستحکم با قابلیت جمع شدن این خودرو که مرسدس به آن VAIRO TOP می‌گوید قابلیت باز و بسته شدن تا سرعت 25 مایل بر ساعت را دارد. زمانی که سقف خودرو باز می‌شود فضای بار تا حدودی افزایش می‌یابد و مسافران می‌توانند به نحو مناسب‌تری از این بخش استفاده کنند. نسخه پایه این خودرو قیمتی کمتر از 90 هزار دلار دارد و مرسدس برای آن از پیشرانه‌ای با حداکثر توان 621 اسب‌بخار استفاده کرده است.

انتهای پیام/ منبع: گسترش نیوز

جنگ گرم!/ مقایسه مرسدس بنز C200 و ب ام و 320 در بازار خودروهای کارکرده

پرچمدار شاسی بلندهای مرسدس بنز به میدان آمد

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟ (بخش اول)

نمایشگاه نیویورک 2019 با معرفی چندین خودرو جدید همراه خواهد شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی