پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی هوایی

ظرفیت ایجاد تاکسی هوایی در کشور موجود است

به گفته ی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نباید طوری شود که ظرفیت های موجود را غافل شویم و مسافران را به سمت سیستم های جدید هدایت کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ریزی سازمان هواپیمایی برای راه اندازی تاکسی هوایی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نباید طوری شود که ظرفیت های موجود را غافل شویم و مسافران را به سمت سیستم های جدید هدایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ریزی سازمان هواپیمایی برای راه اندازی تاکسی هوایی در کشور، اظهار کرد: در شرایط کنونی می توان از ظرفیت های مالی و تجهیزاتی بخش خصوصی برای راه اندازی و توسعه تاکسی های هوایی استفاده کرد و اجرای چنین پروژه نو و تازه ای در کشور نیازمند بررسی بیشتر است.

وی ادامه داد: باید دید راه اندازی تاکسی هوایی توجیه علمی و فنی دارد یا خیر، چراکه ایران یک کشور پهناور بوده و فاصله میان شهرها بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: از این رو راه اندازی تاکسی های هوایی میان شهرهای با فاصله طولانی توجیه اقتصادی ندارد. در دهه های گذشته راه اندازی حمل و نقل ریلی و جاده ای هزینه های بسیاری را برای کشور به دنبال داشته، حال نباید طوری شود که ظرفیت های موجود را غافل شویم و مسافران را به سمت سیستم های جدید هدایت کنیم.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

مدیرعامل اسبق ایران خودرو: جوانان ایرانی توانایی ساخت تاکسی هوایی دارند

تاکسی‌های عجیب دنیا

ناوگان حمل و نقل شهری در مسیر نوسازی

60 درصد مینی بوس های موجود در ناوگان فرسوده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی