پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس نو

برخورد با رانندگان اتوبوس که از روشن کردن کولر امتناع می کنند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم اگر اتوبوسی از سیستم سرمایشی برخوردار بود اما رانندگان اتوبوس از روشن کردن آن امتناع می کرد به شماره 1888 اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره گلایه‌مندی برخی شهروندان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم اگر اتوبوسی از سیستم سرمایشی برخوردار بود اما رانندگان اتوبوس از روشن کردن آن امتناع می کرد به شماره 1888 اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره گلایه‌مندی برخی شهروندان در مورد وضعیت اتوبوس‌ها اظهار کرد: ما نیز قبول داریم که وضعیت فعلی برخی از اتوبوس‌ها، مطلوب نیست ولی با تمام توان و در حد امکانات موجود، در تلاشیم هستیم که بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل کمبود اتوبوس ادامه داد: استفاده از کولر در اتوبوس‌هایی که سیستم سرمایشی دارند الزامی است و اتوبوس‌های فاقد کولر نیز بصورت چرخشی در خطوط استفاده می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: از شهروندان گرامی درخواست داریم چنانچه اتوبوسی دارای کولر است  ولی راننده نسبت به روشن کردن آن امتناع داشت، شماره اتوبوس و نام خط مربوطه را به سامانه 1888 اعلام کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه بازسازی اتوبوس‌ها در دستور کار شرکت اتوبوسرانی قرار دارد،‌گفت:  از ابتدای سال برای 100 دستگاه اتوبوس، بازسازی انجام شده و تعمیراتی برای سیستم سرمایشی و گرمایشی، وضعیت ظاهری بدنه و سیستم نیروی محرکه اتوبوس صورت گرفت.

سنندجی تصریح کرد: امیدوار هستیم با اجرای مصوبه دولت درباره اختصاص یارانه مابه تفاوت سوخت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی که سهم شهر تهران از این مصوبه ٥هزار دستگاه اتوبوس است، نوسازی اتوبوس‌های شهر تهران نیز در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

تحویل 500 دستگاه مخزن گاز به صورت رایگان به اتوبوس های بخش خصوصی

اتوبوس ها باید سیستم تهویه مناسب داشته باشند

لزوم کاهش سن ناوگان حمل و نقل عمومی کشور

ناوگان حمل و نقل شهری در مسیر نوسازی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی