پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خیابان نجات الهی

خیابان نجات اللهی ( ویلا ) از فردا یک طرفه می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی (ویلا) از فردا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ولی مسگر نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی (ویلا) از فردا خبر داد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی (ویلا) از فردا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ولی مسگر نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی (ویلا) از فردا خبر داد و گفت: به همین منظور خیابان شهید نجات الهی از خیابان سمیه تا کریمخان همچون بخش جنوبی خیابان، یکطرفه می شود و خودروها از محور جنوب به شمال خیابان امکان تردد دارند.

نجاتی اظهار کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی (ویلا) در پی مطالعات فنی و کارشناسی و به منظور عریض شدن پیاده روها و با توجه به تعریف گذر صنایع دستی برای این معبر اجرایی می شود تا شهروندان امکان تردد راحت تر و بهره مندی بهتر از فضای گذر را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به عریض شدن پیاده روها از عرض سواره رو کاسته و به همین منظور تردد خودروها یک طرفه شده و مسیرهای جایگزین تعریف می شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش تصریح کرد: خیابان حافظ و خیابان عضدی جنوبی به عنوان مسیر جایگزین تعریف شده تا بار ترافیکی ایجاد نشود.

نجاتی با بیان اینکه طول خیابان شهید نجات الهی 1.5 کیلومتر و عرض آن 20 متر است، بیان کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات الهی از روز سه شنبه 25 تیرماه صورت می گیرد.

به گفته وی؛ با توجه به سیاست های مدیریت شهری برای تبدیل تهران به شهری انسان محور اجرای چنین طرح هایی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

اعمال قانون سرویس های مدارس با ظرفیت غیرمجاز

نظارت بر ترافیک در محدوده طرح کنترل آلودگی هوا دقیق تر می شود

استفاده کمتر از خودروی شخصی سبب افزایش طول عمر می شود

لزوم بکارگیری روش های نوین برای برقراری انضباط شهری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی