پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمربندی

کمربندی دوم تهران سال آینده آماده بهره برداری است

به گفته ی معاون هماهنگی امور استانداری تهران، عملیات تعریض کمربندی دوم تهران حد فاصل اتوبان تهران – قم تا بزرگراه امام رضا (ع) تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در بازدید از طرح تعریض محور کمربندی دوم […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی معاون هماهنگی امور استانداری تهران، عملیات تعریض کمربندی دوم تهران حد فاصل اتوبان تهران – قم تا بزرگراه امام رضا (ع) تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در بازدید از طرح تعریض محور کمربندی دوم تهران در بخش کهریزک شهرستان ری اظهار کرد: تعریض کمربندی دوم تهران با تردد روزانه 25 هزار خودرو سبک و سنگین یکی از اولویت های اصلی استانداری تهران و از مطالبات به حق مردم منطقه است.

وی با اشاره به اینکه تعریض کمربندی دوم حد فاصل اتوبان تهران – قم تا بزرگراه امام رضا (ع) در حدود 28 کیلومتر طول دارد، بیان کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرای از جمله راهداری و فرمانداری ویژه شهرستان ری است.

وی ادامه داد: طرح مطالعاتی و برخی امور اولیه اجرایی 20 کیلومتر از این کمربندی انجام شده و هشت کیلومتر دیگر نیز در دست بررسی است.

تقی زاده با بیان اینکه اجرای طرح عمرانی تعریض کمربندی دوم نیازمند ساخت تقاطع غیر همسطح غنی آباد در ورودی جاده خاوران است، تصریح کرد: احداث این تقاطع غیر همسطح در حدود 400 میلیارد ریال بوجه نیاز دارد که باید از منابع ارزش افزوده استان تامین شود.

وی ادامه داد: همچنین 500 میلیارد ریال بودجه نیز برای ساماندهی این بزرگراه در محدود پل رودخانه کن تا تقاطع شهرک واوان با اتوبان تهران – قم نیاز است که باید تامین شود.

تعریض کمربندی دوم تهران یکی از مطالبات اصلی مردم جنوب پایتخت است که از سال 86 آغاز شده است، این کمربندی جاده بزرگراه امام رضا (ع) در شرق تهران را به اسلامشهر در جنوب غرب تهران متصل می کند و در مسیر خود از اتوبان و جاده قدیم تهران – قم عبور می کند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

عملیات عمرانی آزادراه تهران-شمال به پایان رسید

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

هشدار پلیس راهور به کسانی که حین رانندگی با تلفن همراه کار می کنند

چرا آزاد راه ها به بخش خصوصی واگذار نمی شود؟ / جزئیات آخرین وضعیت مطالبات کامیون داران از زبان معاون وزیر راه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی