پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

جایگاه نخست پرشیا خودرو در خدمات پس از فروش (برای دومین سال متوالی)

پرشیا خودرو برای دومین سال متوالی رتبه اول ارزیابی خدمات پس از فروش را کسب کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو شرکت پرشیا خودرو ، عرضه کننده خودروهای ب ام و و مینی در ایران ، در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برای دومین سال متوالی رتبه اول خدمات پس […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۸

پرشیا خودرو برای دومین سال متوالی رتبه اول ارزیابی خدمات پس از فروش را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

شرکت پرشیا خودرو ، عرضه کننده خودروهای ب ام و و مینی در ایران ، در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برای دومین سال متوالی رتبه اول خدمات پس از فروش را بدست آورد.

همچنین این شرکت در میان کلیه شرکت های وارد کننده و تولید کننده خودرو با کسب امتیاز 88 بالاتر از سایر شرکتها توانسته است بالاترین امتیاز را در حوزه وضعیت نمایندگان کسب و در صدر ارزیابی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش قرار گیرد. عنوانی که سال ها در اختیار شرکت های تولید کننده خودرو بود و حال یک شرکت وارد کننده خودرو به آن دست یافته است.

این رتبه بندی مربوط به ارزیابی شرکت پرشیا خودرو و نمایندگان آن در سال 97 بوده و نتیجه تلاش مدیران و پرسنل شرکت طی یکسال گذشته می باشد.

در سال 97 علیرغم وجود مشکلات فراوان در حوزه تامین قطعات یدکی و همچنین رکود حاکم بر بازار خدمات پس از فروش اما این شرکت با تعریف برنامه های مدون از جمله توسعه کمی شبکه خدماتی ، استاندارد سازی نمایندگان، بهبود و ارتقاء فرآیند تامین و توزیع قطعات یدکی ، تعریف کسب و کارهای نوین و … توانست با کسب امتیاز 88 بالاترین امتیاز را در حوزه وضعیت شبکه نمایندگان کسب نموده و در زمینه خدمات پس از فروش نیز رتبه اول را کسب نماید.

گارانتی پرشیا خودرو ، سپری برای سرمایه شما

آغاز طرح فروش اقساطی محصولات پرشیا خودرو

فروش تابستانی خودروهای BMW با شرایط بی سابقه توسط پرشیا خودرو بمدت محدود

پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان

کپی برابر اصل نیست!/ تیونینگ ب ام و با استانداردهای ب ام و

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی