پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

عوارض ورود غیرقانونی به طرح زوج و فرد 97 حذف می شود

به گفته ی فرماندار تهران عوارض ورود غیرقانونی به طرح زوج و فرد در سال 97 حذف شد و از مردم دریافت نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عیسی فرهادی فرماندار تهران درخصوص آخرین وضعیت اخذ عوارض غیرقانونی ورود به محدوده زوج و فرد در سال 97 توسط شهرداری تهران اظهار کرد: آن […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی فرماندار تهران عوارض ورود غیرقانونی به طرح زوج و فرد در سال 97 حذف شد و از مردم دریافت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عیسی فرهادی فرماندار تهران درخصوص آخرین وضعیت اخذ عوارض غیرقانونی ورود به محدوده زوج و فرد در سال 97 توسط شهرداری تهران اظهار کرد: آن عوارض که حذف شد و از مردم عوارض را نگرفتند؛ یک مدت بسیار کوتاهی بود؛ ولی قرار شد که لیست را به پلیس ارائه دهند تا حذف شود.

فرماندار تهران با بیان این مطلب که مردم نباید نگران باشند و اصلا عوارضی از مردم گرفته نشده، درخصوص اینکه تکلیف مردم در پرداخت عوارضی که بابت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد در سال 97 برای آنها ارسال شده چه می‌شود؟ گفت: اگر عوارضی آمده که نیامده است قرار شد لیستش را شهرداری جدا کند و بدهد به پلیس تا پلیس حذف کند.

وی در خصوص اینکه شهروندان مجبور می‌شوند در هنگام فروش خودرو تمام عوارض اعم از عوارضی را که در خصوص ورود غیرقانونی به منطقه زوج و فرد در سال 97 برایشان منظور شده، پرداخت کنند، بیان کرد: این موارد اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

اخذ عوارض زوج و فرد قانونی بود

تصمیم گیرنده نهایی درباره اخذ عوارض زوج و فرد دیوان عدالت اداری است

طرح کنترل آلودگی هوا تاثیرگذاری بیشتری بر ترافیک شهری خواهد داشت

تخفیف 25 درصدی پرداخت عوارض برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی