پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

صدور کارت سوخت تنها برای تاکسی داران فعال

به گفته ی معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران، کارت سوخت تنها برای تاکسیرانانی صادر می شود که فعالیت مستمر دارند و مورد تأیید سازمان تاکسیرانی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران در راستای آغاز اجرای طرح کارت سوخت گفت: تمامی تاکسیرانان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران، کارت سوخت تنها برای تاکسیرانانی صادر می شود که فعالیت مستمر دارند و مورد تأیید سازمان تاکسیرانی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران در راستای آغاز اجرای طرح کارت سوخت گفت: تمامی تاکسیرانان شهر تهران جهت دریافت، فعال سازی و صدور کارت المثنی و حتی تغییر رمز کارت سوخت باید دارای پروانه هوشمند معتبر باشند.

وی ادامه داد: با همکاری صورت گرفته فی مابین ستاد حمل و نقل سوخت و شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی با سازمان تاکسیرانی شهر تهران، تاکسیرانان می توانند برای هرگونه اقدام اداری در خصوص کارت سوخت با مراجعه به هریک از دفاتر هماهنگی امور اداری گواهی لازم را دریافت کرده و به شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی مراجعه کنند.

ابراهیمی تأکید کرد: کارت سوخت تنها برای تاکسیرانانی صادر می شود که فعالیت مستمر دارند و مورد تأیید سازمان تاکسیرانی است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

فضای رقابتی میان تاکسی های رسمی و اینترنتی منصفانه نیست

نوسازی ناوگان تاکسیرانی در انتظار نهایی شدن قیمت خودرو

فرسودگی تاکسی ها اصلی ترین عامل روشن نکردن کولر توسط رانندگان

با متخلفان افزایش نرخ کرایه تاکسی برخورد می کنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی