پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ موتورسیکلت

تعیین تکلیف 2 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ ها

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از تعیین تکلیف 2 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرداری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در ارتباط با جزئیات تخلیه موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌های […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از تعیین تکلیف 2 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در ارتباط با جزئیات تخلیه موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌های شهرداری اظهار کرد:‌ جلسات مختلف در این زمینه در حال برگزاری است و حدود 2 هزار موتور سیکلت که مدت زیادی است در پارکینگ‌های شهرداری نگهداری می‌شوند، تعیین‌ تکلیف خواهد شد.

وی افزود: این موتورسیکلت‌ها اکثرا موتورهای توقیفی بوده که به دلیل اینکه در گذشته میزان جریمه عوارض و خلافی موتورسیکلت بیش از قیمت آن می‌شد، مالکان از تعیین‌ تکلیف آن خودداری کرده‌اند.

سرلک تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت موتورسیکلت، تقاضا برای تعیین‌ تکلیف این موتورسیکلت‌ها بیشتر شده و در حال انجام رایزنی‌های حقوقی در این زمینه هستیم تا پس از آن بررسی‌ها، فراخون زده و همه موتورسیکلت‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در حال حاضر نگهبان این موتورها شده و فضای زیادی حدود 3 سوله بزرگ برای آنها اختصاص داده شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان تابستان تکلیف همه موتورسیکلت‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

لزوم حرکت موتورسیکلت سواران بین خطوط

کپی آسیایی از زنبور ایتالیایی/ نگاهی به موتورسیکلت کاوان 125 سی‌سی

قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت هم اوج گرفت

انتخاب درست بازار/ بررسی فنی موتورسیکلت بنلی TNT15

بیش از نیمی از موتورسیکلت سواران گواهینامه ندارند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی