با وجود اینکه این زوزها ، شرکت های مختلف از محصولات جدیدشان در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می کنند اما هوندا تصمیم دارد ، نسل جدید سیویک را آمریکا رونمایی کند. طبق اعلام هوندا ، نسل جدید سیویک نسبت به مدل قدیمی ، عریض تر و کم ارتفاع تر است و فاصله بین دو محور آن […]
با وجود اینکه این زوزها ، شرکت های مختلف از محصولات جدیدشان در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می کنند اما هوندا تصمیم دارد ، نسل جدید سیویک را آمریکا رونمایی کند.
طبق اعلام هوندا ، نسل جدید سیویک نسبت به مدل قدیمی ، عریض تر و کم ارتفاع تر است و فاصله بین دو محور آن نیز بیشتر شده است و در کل خودرویی کاملاً متفاوت را طراحی و تولید کرده است. اما اگر به طراحی جلوی سیویک نگاهی بیندازید شاید بگویید که سیویک جدید نمونه کوچک شده آکورد (مخصوصاً مدل فیس لیفت) است.
این اولین بار است که هوندا شروع به استفاده از توربوشارژ در خودروهای خود و به ویژه تولید آمریکا کرده و مدعی است این موتور بهترین عملکرد را در بین رقبای این سگمنت دارد اما هنوز اطلاعات دقیق تری از این پیشرانه اعلام نکرده است ولی شنیده ها حاکی از توانایی تولید بین 170 تا 180 اسبی آن دارد.از میان موتور هایی که برای این نسل جدید سیویک در نظر گرفته شده است می توان به موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری VTEC اشاره کنیم که هر کدام می تواند به گیربکس 6 سرعته دستی و یا خودکار CVT مجهز شوند.
برای بالارفتن سطح عملکرد این خودرو ، هوندا از سیستم تعلیق جدیدی استفاده کرده و برای هندلینگ بهتر در پیچ ها از سیستم جدید Handling Assist بهره برده که با استفاده از ترمزها بهترین پایداری را به خودرو می دهد.
دیدگاه خود را بنویسید