پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسخه‌های موپار جیپ

بلندقامت های موپار جیپ در نمایشگاه فرانکفورت

کمپانی جیپ از سه شاسی بلند (  چروکی کرالر، رنگید تریل‌هاوک و رنگلر روبیکون سان‌رایزر ) که هریک ارتقای متفاوتی داشتند در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد. چروکی کرالر که بر اساس «چروکی تریل‌هاوک» ساخته شده ، از نظر ظاهری ، دارای یک کابین با طرح خاکستری کوارتز همراه با بدنه سبز نظامی می باشد و از […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

کمپانی جیپ از سه شاسی بلند (  چروکی کرالر، رنگید تریل‌هاوک و رنگلر روبیکون سان‌رایزر ) که هریک ارتقای متفاوتی داشتند در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد.

چروکی کرالر که بر اساس «چروکی تریل‌هاوک» ساخته شده ، از نظر ظاهری ، دارای یک کابین با طرح خاکستری کوارتز همراه با بدنه سبز نظامی می باشد و از یک موتور ۳/۲ لیتری V-6 بهره برده است.یک سیستم تعلیق ارتقا یافته، ارتفاع بالاتر رانندگی، تایرهای آفرود، گل‌گیرهای عریض‌تر، صفحات ضربه‌گیر زیر بدنه (اسکید پلیت) و راک ریل، همگی باعث شده‌اند تا این چروکی بیش از پیش برای رویارویی با شرایط خارج از جاده آماده شود.

چروکی کرالر

رنگلر روبیکون سان‌رایز ، از دیگر مدل های شاسی بلند جیپ در نمایشگاه فرانکفورت می باشد ، که بیشترین جذابیت و درخشش را به خود اختصاص داده است.برای بدنه این مدل یک رنگ نارنجی روشن انتخاب شده است .این خودرو دارای  یک سیستم تعلیق با ۴ اینچ افزایش ارتفاع، چراغ‌های LED و یک قطعه یدک‌کشی دوگانه در جلو است. اما بر خلاف ظاهر خشنی که در این خودرو دیده می شود ، داخل کابین این مدل با طراحی چرم مشکی همراه شده است.

رنگلر روبیکون سان‌رایز

این مدل دارای یک صفحه محافظ برای موتور و قفل لبه‌های تایر برای چرخ‌ها است که از جدا شدن تایر در هنگام رانندگی بر روی سنگ، ماسه یا گِل جلوگیری شود.  یک موتور ۲/۸ لیتری CRD توربودیزل در زیر کاپوت این خودرو دیده می شود که با یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک همراه است.

امادر نهایت به نسخه مجهز شده از مدل کوچکتر و با تمرکز بر کاربری آفرود «رنگید تریل‌هاوک» می‌رسیم .این خودرو با تیونینگ «موپار»، صاحب صفحات ضربه‌گیر زیر بدنه، رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی ۱۷ اینچی، دو قلاب یدک‌کشی در عقب و یک طرح رنگ‌آمیزی خاکستری سندانی (Anvil) در کنار کف‌پوش‌های طرح جیپ و پدال‌های اسپورت در داخل کابین شده است.

رنگید تریل‌هاوک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی