پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه کردن پلیس

تکرار تخلف سرعت غیر مجاز منجر به ضبط گواهینامه توسط پلیس خواهد شد

به گفته ی معاون حقوقی پلیس راهور فاتب، اگر راننده‌ای تخلف سرعت غیر مجاز را سه بار تکرار کند، گواهینامه اش ضبط و ۴۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ مرتضی گنجی معاون حقوقی پلیس راهور فاتب در کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه رانندگان سرعت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی معاون حقوقی پلیس راهور فاتب، اگر راننده‌ای تخلف سرعت غیر مجاز را سه بار تکرار کند، گواهینامه اش ضبط و ۴۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ مرتضی گنجی معاون حقوقی پلیس راهور فاتب در کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه رانندگان سرعت غیر مجاز با بیان اینکه در انتهای سرعت غیرمجاز همیشه حادثه است، اظهار داشت: یکی از علل بروز تصادف، سرعت‌های غیرمجاز است.

وی ادامه داد: سرعت مجاز در مسیر و معابر با تابلو مشخص شده و رعایت آن الزامی است.

سرهنگ گنجی افزود: در قانون و آیین‌نامه عدد‌ها با توجه به اینکه نوع جاده اصلی و فرعی باشد، متفاوت است و متاسفانه خیلی‌ها به این عدد‌ها و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی توجهی ندارند.

معاون حقوقی پلیس راهور فاتب گفت: کسانی که سرعت غیر مجاز دارند با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته به عنوان عامل اخلال در نظم عمومی محسوب می‌شوند.سرهنگ گنجی با بیان اینکه دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم رانندگی برای برخورد با خودروهای متخلف در تهران راه‌اندازی شده است، گفت: رانندگانی که تخلف‌های حادثه ساز داشته باشند و تخلف‌های آن‌ها مکرر باشد به این دادسرا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

کاهش 1.2 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سال 97

مهمترین تخلفات رانندگی در جاده ها کدامند؟

توریست انگلیسی 45 هزار دلار در دوبی جریمه شد! / رکورد سرعت دوربین های دوبی شکسته شد

عوامل تصادف در سفرهای نوروزی چیست؟/ کاهش ۵ درصدی کشته شدگان تصادفات جاده‌ای نسبت به سال قبل

کاهش سقف سرعت مجاز در جاده های کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی