پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه شدن لامبورگینی هوراکان (7)

توریست انگلیسی 45 هزار دلار در دوبی جریمه شد! / رکورد سرعت دوربین های دوبی شکسته شد

شاید یکی از بهترین تفریحات در دوبی، اجاره کردن خودروهای سوپر اسپرت باشد. اخیرا یک فرد انگلیسی با اجاره کردن یک دستگاه لامبورگینی هوراکان در دوبی در تعطیلات خود، رکورد های مختلفی را شکسته است. این فرد انگلیسی در مدت 3 ساعت 33 بار جریمه شد تا در مجموع 45 هزار دلار جریمه شده باشد!. […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

شاید یکی از بهترین تفریحات در دوبی، اجاره کردن خودروهای سوپر اسپرت باشد. اخیرا یک فرد انگلیسی با اجاره کردن یک دستگاه لامبورگینی هوراکان در دوبی در تعطیلات خود، رکورد های مختلفی را شکسته است. این فرد انگلیسی در مدت 3 ساعت 33 بار جریمه شد تا در مجموع 45 هزار دلار جریمه شده باشد!.

جریمه شدن لامبورگینی هوراکان (5)

تب و تاب سرعت رفتن در دوبی هم بالا است. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که در اتوبان شیخ زاید با 347 مایل مسافت، دوربین های زیادی هم وجود دارد. اما توریست انگلیسی بدون توجه به این دوربین ها، از ساعت 2:30 تا 6:30 صبح در دام تمامی دوربین های این اتوبان افتاد!. علاوه بر این، توریست انگلیسی چندین بار موفق به ثبت رکورد جدیدی در دروبین های سرعت شهر دوبی شد!.

جریمه شدن لامبورگینی هوراکان (4)

به گزارش خبرگزاری های محلی، او در حالی که با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود، توسط دوربین ها شکار شد.طبق قوانین شرکت های اجاره خودرو در دوبی، توریست ها باید پاسپورت خود را به عنوان ضمانت در اختیار شرکت ها قرار دهند. اما نکته جالب این است که اکنون مبلغ 45 هزار دلار جریمه، برعهده کسی است که ماشین را خریداری کرده است، یعنی شرکت اجاره. این شرکت نگران است که توریست انگلیسی با فرار کردن از دوبی، از گردن گرفتن این جریمه ها در برود.

جریمه شدن لامبورگینی هوراکان (2)

به گفته آنها این توریست می تواند از کشور خارج شود و با اعلام دزدیده شدن پاسپورتش، پاسپورت جدیدی را دریافت کند. بدین ترتیب آژانس اجاره خودرو مجبور به پرداخت 45 هزار دلار جریمه خواهد شد. این خودرو هم اکنون در پارکینگ هتل پارک است اما از توریست انگلیسی خبری نیست!.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پلیس لندن با هیچ کس شوخی ندارد! / وقتی فراری 812 سوپر فست اعمال قانون می شود

ثبت رکورد جدید در پیست نوربرگ رینگ / لامبورگینی اونتادور SVJ رکورد شکست

لامبورگینی هوراکان با بیش از 850 اسب بخار قدرت

لامبورگینی پاپ فرانسیس به فروش رفت/ لامبورگینی مقدس!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی