پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری 812 سوپر فست (1)

پلیس لندن با هیچ کس شوخی ندارد! / وقتی فراری 812 سوپر فست اعمال قانون می شود

شاید از نظر برخی حمل کردن یک سوپر اسپرت 260 هزار پوندی با جرثقیل کار احمقانه ای باشد. اما پلیس لندن چنین عقیده ای ندارد و به تازگی بر همگان اثبات کرده است که با هیچ کس شوخی ندارد. اخیرا ویدیویی از حمل شدن یک دستگاه فراری 812 سوپر فست در شهر لندن توسط خودرو […]

ارشیا
جمعه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

شاید از نظر برخی حمل کردن یک سوپر اسپرت 260 هزار پوندی با جرثقیل کار احمقانه ای باشد. اما پلیس لندن چنین عقیده ای ندارد و به تازگی بر همگان اثبات کرده است که با هیچ کس شوخی ندارد. اخیرا ویدیویی از حمل شدن یک دستگاه فراری 812 سوپر فست در شهر لندن توسط خودرو بر پلیس منتشر شده است که بسیار هم خبر ساز شده.

فراری 812 سوپر فست (3)

خودتان را یک لحظه جای راننده خودروی فراری بگذارید. فرض کنید برای خرید رفته اید و هنگام بازگشت یک دفعه ببینید که جا تره و بچه نیست!. اما پلیس لندن اثبات کرد که فقط با جریمه و تذکر با مالکین برخورد نمی کند بلکه قانون برای همه یکسان است و فرقی ندارد که خودروی شما فراری باشد یا تویوتا پریوس. اطلاعات دقیقی از مالک, ماشین و یا خودروبر مذکور در دسترس نیست اما چیزی که مشخص است, پارک شدن فراری 812 سوپر فست زرد رنگ در محله Harrods شهر لندن است.

فراری 812 سوپر فست (2)

فراری سوپر فست یکی از قوی ترین سوپر اسپرت های حال حاضر در جهان است. این خودرو از یک موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری با 789 اسب بخار قدرت بهره می برد. 0 تا 100 این خودرو هم در 2.9 ثانیه پر می شود و سرعت نهایی هم بیش از 337 کیلومتر بر ساعت است. جالب است بدانید طبق تحقیقات انجام شده, کمپانی فراری برای هر نمونه سوپر فست, بیش از 140 هزار دلار آپشن سفارشی در نظر گرفته است. این رقم بیشتر از قیمت یک پورشه 911 GT3 صفر کیلومتر است.

فراری 812 سوپر فست 3

شاید اگر مالک این خودرو هنگام برگشت با یک قبض جریمه زیر برف پاک کن خودرویش مواجه می شد, الان خوشحال تر بود. اما از این اتفاق نتیجه می گیریم که لندن شهر مناسبی برای بی توجه بودن به قوانین رانندگی نیست!. به گزارش سایت Daily Mail در 3 ماه اخیر بیش از 24 میلیون پوند قبض جریمه رانندگی در لندن صادر شده است. مالک این سوپر اسپرت زیبا علاوه بر اعمال قانون و منتقل شدن به پارکینگ, 130 پوند هم به خاطر پارک کردن در خیابانی باریک جریمه شد.

فراری 812 سوپر فست 3

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کتاب تاریخچه فراری با قیمتی بیشتر از تویوتا کمری!

تنها نمونه از فراری 166MM/212 در جهان در دید عموم ظاهر خواهد شد

3 نمونه از ارزشمند ترین خودرو های فراری در حراجی RM به فروش می رسند

مازراتی لوانته GTS / شاسی بلند 550 اسب بخاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی