پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری 166MM (3)

تنها نمونه از فراری 166MM/212 در جهان در دید عموم ظاهر خواهد شد

ماه آینده در Hampton Court Palace  انگلستان, گلچینی از کمیاب ترین فراری های کلاسیک در جهان گرد هم می آیند. اما در میان این خودرو ها, یک دستگاه فراری 166MM/212 Export “Uovo” که تنها نمونه موجود در جهان است هم در دید عموم ظاهر خواهد شد. این خودرو به سفارش  Count Giannino Marzotto ساخته شده […]

ارشیا
یکشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۷

ماه آینده در Hampton Court Palace  انگلستان, گلچینی از کمیاب ترین فراری های کلاسیک در جهان گرد هم می آیند. اما در میان این خودرو ها, یک دستگاه فراری 166MM/212 Export “Uovo” که تنها نمونه موجود در جهان است هم در دید عموم ظاهر خواهد شد.

فراری 166MM (10)

این خودرو به سفارش  Count Giannino Marzotto ساخته شده است و کار طراحی آن بر عهده Franco Reggiani بوده است. خانواده Marozotto شامل 4 برادر بودند که از مشتریان پر و پا قرص فراری بودند و در مسابقات مختلف شرکت می کردند. این خودرو تنها یک خودروی کلکسیونی نبوده است بلکه در مسابقات مختلف از جمله Giro della Toscana در سال 1951 هم حضور داشته است.

فراری 166MM (9)

قبل از این, نمونه 166MM/212 در مسابقه میله میلیا هم حضور پیدا کرده است. این خودرو اخیرا توسط حراجی RM به قیمت 4.5 میلیون دلار فروخته شده است. این خودرو ماه آینده در نمایشگاه Concours of Elegance انگلستان به نمایش در خواهد آمد. به گفته Andrew Evans مسئول برگزاری نمایشگاه: در نمایشگاه Concours of Elegance بسیاری از خودرو های کمیاب و حتی نایاب به نمایش در خواهد آمد.

دیگر خودرو های فراری حاضر در نمایشگاه شامل لیست زیر هستند: فراری 250 GT SWB Berlinetta Scaglietti یکی از 165 نمونه تولید شده , یک نمونه 275 GT کمیاب با بدنه سبک وزن آلومینیمی, یکی از357 دستگاه  Dino 246 GT به مناسبت 50 سالگی این مدل و یک دستگاه فراری GTC4Lusso.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

3 نمونه از ارزشمند ترین خودرو های فراری در حراجی RM به فروش می رسند

پیشنهاد جالب بانک های آلمانی برای سرمایه گذاری در خرید خودرو های کلاسیک

رکوردی جدید در فروش مرسدس بنز 300SL رودستر

یکی از کمیاب ترین خودرو های کلاسیک در جهان به فروش می رسد/ Delahaye 135

فراری 250 GTO با قیمت 45 میلیون دلار فروخته خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی