پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی هوراکان (2)

لامبورگینی هوراکان با بیش از 850 اسب بخار قدرت

با معرفی لامبورگینی هوراکان در سال 2017, سر و صدای زیادی در دنیای سوپر اسپرت ها به پا شد. تیونر TR3 Performance به تازگی دستی بر سر و روی گاو وحشی ایتالیایی کشیده است تا بیش از 850 اسب بخار قدرت را از این نمونه بیرون بکشد. در نگاه اول ظاهر خودرو کمی عجیب به […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷

با معرفی لامبورگینی هوراکان در سال 2017, سر و صدای زیادی در دنیای سوپر اسپرت ها به پا شد. تیونر TR3 Performance به تازگی دستی بر سر و روی گاو وحشی ایتالیایی کشیده است تا بیش از 850 اسب بخار قدرت را از این نمونه بیرون بکشد.

لامبورگینی هوراکان (6)

در نگاه اول ظاهر خودرو کمی عجیب به نظر می رسد. در قسمت عقب سپر خودرو برداشته شده است و اگزوز های خودرو خود نمایی می کنند. تیونر TR3 Performance به لطف استفاده از دو توربوشارژر قدرت موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر هوراکان را از 602 اسب بخار به بیش از 850 اسب بخار رسانده است. در قسمت جلویی خودرو هم باکس هوا و یخ و اینترکولر قرار گرفته اند تا موتور خودرو را خنک نگه دارند.

لامبورگینی هوراکان (3)

رینگ های ADV5.2 M.V2 CS  هم در زیر خودرو بسیار جلب توجه می کند و ظاهر اسپرت تری به خودرو بخشیده است. تیونر TR3 در تقویت کردن نمونه های مختلف از لامبورگینی مهارت بالایی دارد و به صورت سفارشی برای مشتریان خودروهایشان را تیونینگ می کند.

لامبورگینی هوراکان (5)

این طور به نظر می رسد که برداشتن سپر عقب علاوه بر کم کردن وزن, بیشتر جنبه نمایشی دارد تا هنر تیونر در طراحی سیستم اگزوز و توربو ها به نمایش گذاشته شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

لامبورگینی تنها نسخه میورا SVR در دنیا را باز سازی کرد

لامبورگینی پاپ فرانسیس به فروش رفت/ لامبورگینی مقدس!

لامبورگینی اونتادور S / پرچم دار جدید لامبو

لامبورگینی با اوروس به جمع قدبلندها آمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی