پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

نمایندگی‌های منتخب ایران‌ خودرو جمعه‌ها باز است

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم شهریور ماه تا اواخر آبان‌ماه، روزهای جمعه را نیز به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا حسینی مدیر عامل شرکت ایساکو اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم شهریور ماه تا اواخر آبان‌ماه، روزهای جمعه را نیز به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا حسینی مدیر عامل شرکت ایساکو اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس و به منظور کمک به کاهش ترافیک صبحگاهی و همراهی با مشتریان در این ایام، نمایندگی‌های مجاز منتخب به صورت دوره‌ای در روزهای جمعه نیز آماده ارائه خدمات خواهند بود.

وی در این راستا بیان کرد: آمارهای پیشین نشان می‌دهد، همزمان با آغاز فصل پاییز میزان مراجعه به نمایندگی‌ها برای دریافت سرویس‌های دوره‌ای افزایش می‌یابد، از سویی این ایام در سال جاری با مراسم سوگواری سالار شهیدان و اربعین حسینی همراه است و آمادگی برای سفر زیارتی کربلای معلا با خودروی شخصی نیز، نیاز به دریافت خدمات را بیشتر می‌کند، از این رو در شرکت ایساکو، تمهیداتی اندیشیده شد که جمعه‌ها نیز بتوانیم پاسخگوی نیازهای خدماتی مشتریان شرکت ایران‌خودرو باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح در سال‌های گذشته نیز در ایام خاصی از سال اجرا و با استقبال هموطنان مواجه شد و امیدواریم با فراهم آمدن شرایط بتوانیم این برنامه را به تمام سال تسری دهیم.

حسینی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در راستای توسعه پایدار به صورت پویا، موارد ثبت شده توسط هموطنان در مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو و سایر کانال‌های ارتباطی را در جلسه‌ها و کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار داده و با نیازسنجی‌های صورت گرفته، طرح‌های کارآمد و نوینی را برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند که موجب تسهیل در ارائه خدمات نمایندگی‌ها و افزایش روز افزون رضایت مشتریان شود.

وی اشاره کرد: گزارش‌های اخیر شرکت ISQI نشان می‌دهد که اقدام‌های مذکور در کنار پایش مستمر نحوه ارائه خدمات در نمایندگی‌ها که با استفاده از سیستم‌های هوشمند به صورت لحظه به لحظه و یا به صورت حضوری توسط مدیران ارشد مجموعه صورت می‌گیرد؛ در افزایش رضایت مشتریان موثر بوده است و ما همچنان با ادامه اجرای این برنامه‌ها، در پی افزایش پایبندی هموطنان به تولید داخلی و رشد صنعت کشور و رشد گروه صنعتی ایران‌خودرو هستیم.

حسینی در پایان گفت: علاوه بر امکان پذیرش خودرو در روزهای جمعه در نمایندگی‌های منتخب، برخی نمایندگی‌های این شرکت نیز همچنان به صورت دو شیفت به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند تا شرکت ایساکو با دارا بودن نزدیک به 800 نمایندگی مجاز به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات در سراسر کشور، به لحاظ زمان ارائه خدمات نیز در کشور پیشرو باشد.

مشتریان گرامی می‌توانند، برای مشاهده برنامه و لیست نمایندگی‌هایی که در شیفت دوم یا جمعه‌ها خدمات ارائه می‌کنند، به صفحه سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

نظارت مديران ايساكو برارائه خدمات به مسافران تعطيلات تابستاني

طرح ویژه خدمت رسانی ایساکو برای روزهای میانی خرداد ماه

شرکت ایساکو ” کاروان مهر ” را به مناطق محروم مرزی برد

ارتقاء کیفی خدمات پس از فروش به تمام مشتریان باید ملموس باشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی