پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوچرخه سواری اشتراکی

قصد داریم تا دوچرخه های اشتراکی آسان تر در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در حال بررسی مکانیزم‌ هایی برای استفاده هر جه بیشتر خبرنگاران از دوچرخه‌های اشتراکی هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یوسف حجت، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، با اشاره به برنامه های این سازمان در راستای اشاعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و کاهش […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در حال بررسی مکانیزم‌ هایی برای استفاده هر جه بیشتر خبرنگاران از دوچرخه‌های اشتراکی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یوسف حجت، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، با اشاره به برنامه های این سازمان در راستای اشاعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بیان کرد: ‌استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی (بیدود) از جمله اقدامات مؤثری بوده که در این راستا اجرایی شده است و ما تلاش می‌کنیم با حمایت از این بخش خصوصی استفاده از دوچرخه را در پایتخت گسترش دهیم.

وی در این راستا اشاره کرد: در حال بررسی مکانیزم‌ هایی برای استفاده هر جه بیشتر خبرنگاران از دوچرخه‌های اشتراکی بدون پرداخت ودیعه هستیم تا اصحاب رسانه از دوچرخه‌ها برای تردد بیشتر استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اشاره به ارائه تسهیلات به خبرنگاران جهت خرید دوچرخه ادامه داد: پیش نویس هایی در این زمینه در معاونت حمل‌ونقل تهیه شده و پس از بررسی‌های انجام گرفته جزییات آن اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول تشریح کرد: در تلاش هستیم که موضوع ارائه دوچرخه‌های اشتراکی بدون پرداخت ودیعه همچنین ارائه تسهیلات برای خرید دوچرخه در پاییز برای اهالی رسانه محقق شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

علت نبود امکان ثبت نام برای خانم ها در اپلیکیشن دوچرخه سواری اشتراکی چیست؟

افزایش 100 درصدی قیمت دوچرخه

ساخت اولین پارک دوچرخه در یزد

“دوچرخه اشتراکی” طرحی برای کاهش آلودگی هوا و رفع معضل ترافیک

دوچرخه بوگاتی با بدنه کربنی و قیمت نجومی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی