پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید موتورسیکلت

صنعت موتورسیکلت، صنعتی سودآور و اشتغال زا

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت اظهار کرد: با توسعه ساخت داخل و بهره گیری از نیروهای متخصص در طراحی و تولید در صنعت موتورسیکلت می توان به این صنعت نگاه سودآور و اشتغال زا داشته باشیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت در حاشیه جلسه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت اظهار کرد: با توسعه ساخت داخل و بهره گیری از نیروهای متخصص در طراحی و تولید در صنعت موتورسیکلت می توان به این صنعت نگاه سودآور و اشتغال زا داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت در حاشیه جلسه تخصصی با انجمن‌های تخصصی‌ صنعت موتور‌ سیکلت بر ضرورت تدوین برنامه ای نظام‌مند از سوی انجمن ها برای توسعه عمق ساخت داخل تاکید کرد و گفت: با توجه به سابقه این صنعت در کشورمان توسعه ساخت داخل در صنعت موتور سیکلت باید بیش از گذشته مورد پیگیری قرار گیرد و این سیاست از سوی انجمن های تخصصی به صورت استراتژی مشخص در افق 5 ساله با جدیت اجرایی شود.

وی در این راستا بیان کرد: با توسعه ساخت داخل در کشور، نیروهای متخصص در طراحی صنعتی ، فنی و مهندسی به کار گرفته خواهند شد و برای کشور ارزش افزوده و اشتغال مولد به همراه خواهد داشت.

این مقام مسئول همچنین بر رعایت مسائل زیست محیطی که از دیگر دغدغه های این بخش بوده تاکید کرد.

لازم به ذکر است که تولیدکنندگان و نمایندگان حاضر در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در این صنعت، خواستار مشورت با تشکل های تخصصی در تدوین قوانین ، مقررات شدند. علاوه بر این موضوع بر اتخاذ تدابیری برای اصلاح برخی از قوانین که فرآیند تولید موتور سیکلت را با مشکل روبه رو کرده است تاکید داشتند.

مشکلات گمرکی و فرآیند طولانی ترخیص کالا نیز از دیگر دغدغه های این صنعت بود که تدابیری برای رفع این موضوعات با همکاری گمرک در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

لزوم بسترسازی برای تولید موتورسیکلت های برقی

تولید موتور سیکلت تنها با 20 درصد ظرفیت انجام می شود

ترخیص 2 هزار موتورسیکلت توقیفی تا هفته آینده

آنارشیست هندی!/ بررسی موتورسیکلت آپاچی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی