پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی در لیست برترین های سال

سانگ یانگ تیوولی با انتخاب هیات داوران رقابت “خودرو سال جهان” در لیست 22 خودرو برتر این رقابت نیز جای گرفته است تا با دیگر خودروهای برتر جهان برای کسب این عنوان ارزشمند رقابت کند.حضور در فینال چنین رقابتی ، افتخار بسیار بزرگی را برای سانگ یانگ به ارمغان آورده است.در این لیست تیوولی باید […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

سانگ یانگ تیوولی با انتخاب هیات داوران رقابت “خودرو سال جهان” در لیست 22 خودرو برتر این رقابت نیز جای گرفته است تا با دیگر خودروهای برتر جهان برای کسب این عنوان ارزشمند رقابت کند.حضور در فینال چنین رقابتی ، افتخار بسیار بزرگی را برای سانگ یانگ به ارمغان آورده است.در این لیست تیوولی باید با رقبایی چون آئودی A4، ب ام و X1، کادیلاک CT6، تویوتا پریوس و …  به رقابت بپردازد.

سانگ یانگ تیوولی

این رقابت بزرگ از سال 2005 تا به امروز انجام می شود ، که هیات داوران را جمعی از روزنامه‌نگاران و کارشناسان صنعت خودرو  تشکیل می دهند. آنها با بررسی خودروهای تولید شده در دنیا ، خودروهای برتر را در رده های مختلف انتخاب کرده و در نهایت هم از میان آن‌ها لیست برترین خودروهای جهان مشخص می‌شود.

سانگ یانگ تیوولی سانگ یانگ تیوولی

در این دوره سانگ یانگ با ارائه مدل تیوولی به مرحله نهایی این مسابقه راه پیدا کرده است.

این مدل سانگ یانگ تا امروز موفق به کسب عنوان ها و موفقیت های بسیار زیادی شده است علاوه بر اینکه آمار فروش بالای این خودرو، آن را به رقیبی قدرتمند برای سایر خودروها در این رده تبدیل کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی