پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو-ام وی ام-چری

رمز موفقیت شرکت مدیران خودرو چیست؟

شرکت مدیران خودرو طی 15 سال فعالیت خود در ایران با ارائه محصولات با کیفیت و جذاب موفق شده است تا خود را به عنوان برندی قابل اعتماد در بازار مطرح کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برند ام وی ام در ابتدای دهه 80 نخستین برند چینی بود که همکاری چری، بزرگترین صادرکننده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

شرکت مدیران خودرو طی 15 سال فعالیت خود در ایران با ارائه محصولات با کیفیت و جذاب موفق شده است تا خود را به عنوان برندی قابل اعتماد در بازار مطرح کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برند ام وی ام در ابتدای دهه 80 نخستین برند چینی بود که همکاری چری، بزرگترین صادرکننده خودرو در چین در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو در ابتدا راه خودرو کوچک دوس داشتنی خود یعنی ام وی ام 110 را وارد بازار کرد که به عنوان کم مصرف ترین خودرو کشور مطرح شد.

با توجه بر اینکه طی این سال ها این خودرو از محبوبیت قابل توجهی میان جوانان و مردم برخوردار شد حتی به دوو ماتیز خندان هم معروف شد.

بعد از گذشت سال ها همکاری با شرکت چری، مدیران خودرو بالاخره در سال 1388 اولین قرارداد جوینت ونچر ( تولید مشترک) را در صنعت خودروسازی کشور امضاء کرد و هم اکنون کارخانه این شرکت مدیران در شهر بم ، استان کرمان واقع گردیده است.

این اقدام علاوه بر اینکه موجب توسعه فعالیت ها و تولید خودرو شد سبب اشتغال زایی و کمک افزایش تولید ملی در کشور شده است.

پس از قرارداد مشترک، خودرو شاسی بلند ایکس 33 وارد بازار گردید که توانست پس از مدت کوتاهی به یک شاسی بلند مقبول برای ایرانیان تبدیل شود و همچنین این موضوع سبب شد تا این خودرو از فروش خوبی هم برخوردار شود که تاکنون در 3 نسل به بازار معرفی شده است.

همچنین خودروهای سدان 530 که هم اکنون با نام 550 در بازار عرضه می شود توانستند به عنوان یک سدان قدرتمند میان رقیبان خود، از جایگاه مناسبی برخوردار شوند و مورد توجه بسیاری از خریداران خودرو قرار بگیرند.

خودرو 315 که از جمله خودروهای پر طرفدار شرکت مدیران خودرو تلقی می شود در سال 91 وارد بازار شد که به سبب برخورداری از طراحی جذاب از استقبال خوبی هم بهره مند شد.

این شرکت اما در سال 94 محصولات لوکس تر خود را با نام چری وارد بازار خودرو کشور کرد اگرجه که همچنان برند ام وی ام با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. در همین راستا مدل جدید خودرو ام وی ام 110 را به بازار عرضه کرده است همچنین این شرکت در سال 96 مدل ایکس 22 را روانه بازار کرد تا با عرضه یک کراس اوور کوچک شهری سبد محصولات خود را رنگین تر و جذاب تر جلوه دهد. با توجه به شرایط سخت و بحرانی فعلی برند ام وی ام برنامه هایی برای توسعه سبد محصولات خود دارد.

نکته ای که موجب شد تا مشتریان برند ام وی ام و دیگر افرادی که هنوز موفق به خرید محصولات ام وی ام نشده اند، خودروهای این شرکت برایشان از جذابیت قابل توجهی برخوردار باشد پیشرانه های با کیفیت و قدرتمند این خودروها است.

دیگر موضوعی که سبب افزایش جذابیت خودروهای مدیران خودرو می شود آپشن های به روز و قابل قبولی است که خودروهای ام وی ام از برخوردارند این موضوع سبب تمایز محصولات مدیران خودرو در مقابل رقیبان خود می شود.

خدمات پس از فروش گسترده و درک نیاز بازار ایران توسط شرکت مدیران خودرو از دیگر موارد حائز اهمیت در ایجاد جذابیت و محبوبیت این برند است. تمامی این موارد در کنار برخورداری این شرکت از تجهیزات به روز در خطوط تولید سبب می شود تا این شرکت علاوه بر بهره مندی از آینده ای روشن بتواند مدل های جدید همچون ایکس 55 را با تکنولوژی جدید به بازار معرفی می کند.

انتهای پیام/

چری با آلمانی ها برای ساخت خودروهای برقی تجاری همکاری می کند

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

سبد محصولات مدیران خودرو متحول می شود/ تست فنی خودروهای جدید ام وی ام و چری در جاده های ایران

کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

محصولات چری و MVM را قسطی و با شرایط ویژه بخرید! (فرصت محدود)

چری تیگو5 شاسی بلندی مناسب خانواده ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی