پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن

فروش مینی بوس و کامیونت های گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران

شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور، در هفدهمین نمایشگاه نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با ارائه آخرین محصولات حضور پیدا می کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری شیلر، ایسوزو و FAW با جدیدترین محصولات خودرویی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور، در هفدهمین نمایشگاه نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با ارائه آخرین محصولات حضور پیدا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری شیلر، ایسوزو و FAW با جدیدترین محصولات خودرویی و کاربری خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در کنار مشتریان اصلی و عمده خود حضور خواهند یافت.

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور هر ساله به منظور عرضه محصولات جدید و اعلام آمادگی جهت تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی كشور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور می‌یابند.

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه نسل جدید مینی بوس و كاميونت 6 شیلر براي اولين بار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار مي‌ گيرد.

همچنین شرکت بهمن دیزل همزمان با حضور در این نمایشگاه فروش مینی بوس و کامیونت های خود را دارد.

محصولات تجاری شرکت بهمن دیزل و شرکت سیبا موتور که با 2 خودرو کامیون  در این نمایشگاه شرکت می کنند، از تاریخ 18 تا 21 مهر ماه 98 در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در نمایشگاه بین المللی تهران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

پاداش توسعه و اشتغال زایی بهمن دیزل حمایت است/ عزم قوه مقننه برای حمایت از تولید کنندگان داخلی

شیلر نماد فعل خواستن در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن است

رونمایی از 2 محصول بهمن دیزل

غرفه بهمن دیزل در قرق کامیونت های جدید ایسوزو

ایسوزو NMR85E عضو جدید بازار کامیونت ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی