پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاداش توسعه و اشتغال زایی بهمن دیزل حمایت است/ عزم قوه مقننه برای حمایت از تولید کنندگان داخلی

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قوه مقننه در چارچوب مصوبات و قوانین عزم لازم را برای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی به کار خواهد بست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن بیگلری عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در حاشیه رونمایی از 2 محصول […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۸

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قوه مقننه در چارچوب مصوبات و قوانین عزم لازم را برای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی به کار خواهد بست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن بیگلری عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در حاشیه رونمایی از 2 محصول بهمن دیزل و در پاسخ به این سوال که قوه مقننه چگونه از خودرو سازان داخلی حمایت می‌کند، گفت: امروز دو خودرو داخلی تجاری که هر کدام از آنها برای دو نفر ایجاد شغل می‌کند توسط گروه بهمن دیزل رونمایی شد، از این رو حمایت قوه مقننه و مجریه از خودروسازان و یا هر تولید کننده نگاه منجر به بی اثر کردن تحریم‌ها، کاهش وابستگی به غرب و توجه به توان داخلی را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به ازای ساخت هر خودرو تجاری 2 نفر دارای شغل می‌شوند، تصریح کرد: این امر موجب می‌شود تا پس از عرضه خودرو به بازار برای قطعات و خدمات پس از فروش آن نیز اشتغالزایی فراهم شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در این راستا اشاره کرد: اشتغال زایی بهمن دیزل با داخلی سازی شیلر قابل تقدیر است و باید برای توسعه فعالیت بخش های خصوصی اینگونه کمک کنیم. باید پاداش توسعه و اشتغال زایی شرکت های خصوصی از جمله بهمن دیزل را با حمایت بدهیم نه این که حسادت کنیم به توسعه، بخش دولتی هم باید از بخش های خصوصی یاد بگیرد و بهره ور شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی موظف به حمایت از تولید کننده و سازندگان داخلی است، اشاره کرد: قوه مقننه عزمش را برای حمایت از تولید کنندگان در چارچوب تصویب قوانین جزم کرده است، البته این حمایت‌ها کافی نیست و باید از قالب شعار بیرون بیاییم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: با در اختیار قرار دادن زمین ارزان قیمت، مشوق‌های مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت می‌توانیم به رونق تولید بخش خصوص و توانمندسازی آنها کمک کنیم.

انتهای پیام/

شیلر نماد فعل خواستن در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن است

رونمایی از 2 محصول بهمن دیزل

غرفه بهمن دیزل در قرق کامیونت های جدید ایسوزو

ایسوزو NMR85E عضو جدید بازار کامیونت ها

بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی لبنیات و صنایع وابسته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی