پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو دست دوم

واردات خودروهای آمریکایی ممنوع!

به گفته مدیرعامل منطقه آزاد اروند واردات خودروهای آمریکایی چه در سرزمین فرعی چه در سرزمین اصلی ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به وضعیت خودروهای دپو شده در منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: هم اکنون 250 دستگاه خودرو سواری، به دست مردم وارد سرزمین […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل منطقه آزاد اروند واردات خودروهای آمریکایی چه در سرزمین فرعی چه در سرزمین اصلی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به وضعیت خودروهای دپو شده در منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: هم اکنون 250 دستگاه خودرو سواری، به دست مردم وارد سرزمین فرعی شده و در بندر خرمشهر دپو شده اند، این وسایل دارای ایرادات مجوزی است.

این مقام مسئول در این راستا اشاره کرد: خودروهای تولید کشور آمریکا دارای برندی با نام همان کشور هستند، این خودروهای توسط دلالان این کشور خریداری و وارد منطقه آزاد شده اند؛ طبق مصوبه وزارت صمت و معاونت حقوقی ریاست جمهوری واردات این خودرو به کشور چه در سرزمین فرعی و چه سرزمین اصلی ممنوع اعلام شده است. اما در تلاشیم تا سایر خودروها که ممنوعیت آن ها در زمان واردات مطرح نبوده است به کشور وارد شوند.

وی همچنین تصریح کرد: طی سفر اخیر آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به منطقه آزاد اروند، قول هایی مبنی بر رفع موضوع ترخیص خودروهای غیرآمریکایی داده شد،

وی همچنین مدارک مربوط به واردات این خودروها را همراه خود جهت ارائه به هیئت دولت برد، امیدواریم تکلیف ترخیص خودروهای غیرآمریکایی مشخص شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جلوگیری از تضییع حق واردکنندگان خودرو های مونتاژ آمریکا با برند دیگر کشورها

واردات خودرو از روسیه، باید توسط فعالان حوزه تجارت خودرو انجام شود

دغدغه های شعار گونه ای که در حد نامه باقی ماند

پیشنهاد می کنیم دولت واردات خودرو را با تعرفه های قبلی آزاد کند

یک هزار و 48 دستگاه خودرو پشت درب های بسته گمرک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی