پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

کاهش 10 درصدی فروش خودرو در چین در مقایسه با سال گذشته

طبق آمار اعلام شده از انجمن صنعت خودروسازی چین، میزان فروش خودرو این کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو انجمن صنعت خودروسازی چین در گزارشی که امروز سه شنبه منتشر شده اعلام کرد در این مدت در چین 18 میلیون و 149 […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

طبق آمار اعلام شده از انجمن صنعت خودروسازی چین، میزان فروش خودرو این کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

انجمن صنعت خودروسازی چین در گزارشی که امروز سه شنبه منتشر شده اعلام کرد در این مدت در چین 18 میلیون و 149 هزار دستگاه خودرو تولید شده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 11.4 درصد کاهش نشان می دهد.

میزان کاهش تولید و فروش خودرو در چین در 9 ماهه گذشته در مقایسه با ماه های ژانویه تا اگوست (هشت ماه نخست سال جاری میلادی) کم تر بوده است که نوید بخش است.

همچنین در 9 ماه نخست سال جاری میلادی، تولید خودرو با انرژی های جدید در چین، 888 هزار دستگاه بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 20.9 درصد افزایش داشته است.

بر این اساس در این مدت تولید خودروهای دارای انرژی های نو در چین 872 هزار دستگاه بوده است که در مقایسه با 9 ماه نخست سال 2018 میلادی 20.8 درصد افزایش داشته است.

از میان انواع خودروهای با انرژی جدید، میزان تولید و فروش خودروهای برقی رشد خود را حفظ کرده است.

از ماه ژانویه تا سپتامبر (9 ماه نخست سال جاری)، میزان کل فروش خودرو توسط 10 شرکت برتر خودروسازی به 16 میلیون و 518 هزار دستگاه رسید که 89.9 درصد از کل فروش خودرو در چین را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

مدیرعامل رنو برکنار شد

آلمانی ها این بار به دنبال فتح آسمان

گروه PSA، این بار در بازار خودرو چین با مشکل مواجه شد

گام دیگری توسط فولکس واگن برای توسعه روند برقی سازی خودروها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی