پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید مقیمی از مرکز تحقیقات

آينده ايران خودرو از فعال بودن مركز تحقيقات می گذرد

مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازديد از مرکز تحقیقات ، طراحی و تولید محصول گفت: تحقيقات خود را در زمينه طراحي محصولات آينده، عرضه خودروهاي جديد و متناسب با ذائقه مشتريان و افزايش عمق داخلي‌سازي محصولات با مشاركت شركت‌هاي دانش بنيان و نيروهاي نخبه اين مراكز ادامه خواهيم داد. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازديد از مرکز تحقیقات ، طراحی و تولید محصول گفت: تحقيقات خود را در زمينه طراحي محصولات آينده، عرضه خودروهاي جديد و متناسب با ذائقه مشتريان و افزايش عمق داخلي‌سازي محصولات با مشاركت شركت‌هاي دانش بنيان و نيروهاي نخبه اين مراكز ادامه خواهيم داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقيمي مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در اين بازديد و در جمع مديران مركز تحقيقات ،‌طراحي و تكوين محصول اظهار کرد: با فعال بودن اين مركز آينده ايران خودرو تضمين مي شود و همه مديران با تلاش شبانه روزي براي جلب رضايت ذينفعان گام بردارند.

وي در این راستا بیان کرد:‌ مرکزتحقيقات ايران خودرو با توجه به نيروهاي نخبه آن بايد پيشرو باشد و بايد دقت كرد که تنها راه نجات صنعت خودروسازی اهمیت به تحقیق و توسعه است و همگی باید در این مسیر مصمم باشیم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با تاکید بر ارتقاي كيفي عرضه محصولات جديد اين شركت در سال جاري، گفت: حركت در مسير بكار گيري خلاقيت و نوآوري‌هاي منطبق بر نياز مشتريان و بازار در اولويت‌هاي كاري مركز تحقيقات قرار گيرد.

انتهای پیام/

همکاری ایران خودرو با کشور آذربایجان برای تولید خودرو مشترک

مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو تغییر کرد

محورهای اساسی مبارزه با فساد در ایران خودرو ابلاغ شد

اولویت برنامه کاری ساپکو توسط ایران خودرو تعیین شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی