پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ های مرزی

تنها 11 مورد سرقت در مرزهای استان خوزستان رخ داده است

استاندار خوزستان گفت: جمع سرقت‌ لوازم خودرو در پارکینگ‌های مرزی استان خوزستان صرفاً 11 مورد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با توجه به آخرین وضعیت روند تردد زائران از مرزهای استان خوزستان اظهار کرد: میزان تردد کلی زائران از مرز‌های خوزستان به 2 میلیون و 200 هزار نفر رسیده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

استاندار خوزستان گفت: جمع سرقت‌ لوازم خودرو در پارکینگ‌های مرزی استان خوزستان صرفاً 11 مورد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با توجه به آخرین وضعیت روند تردد زائران از مرزهای استان خوزستان اظهار کرد: میزان تردد کلی زائران از مرز‌های خوزستان به 2 میلیون و 200 هزار نفر رسیده است. میزان خروج روزانه زائران از کشور نیز کم شده است.

وی در این راستا تشریح کرد: از اول صفر تاکنون، تعداد یک میلیون و 350 هزار زائر از مرز‌های استان خوزستان خارج شده و به عراق رفته‌اند و تعداد یک میلیون زائر هم از مرز‌های این استان به کشور بازگشته‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات پیش آمده در پارکینگ مرز چذابه توضیح داد: این مشکلات را چند سارق برای ماشین‌های زائران این پارکینگ به وجود آورده بودند که دستگیر شدند.

شریعتی تصریح کرد: امسال جمع سرقت‌ لوازم خودرو در پارکینگ‌های مرزی استان خوزستان صرفاً 11 مورد بود اما این تعداد در سال گذشته 77 مورد بود که روند کاهشی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ منبع: میزان

اگر دیدیم خودرویمان در محل پارک شده نیست، چه کنیم؟

نکاتی برای جلوگیری از سرقت خودرو

سرقت یک دستگاه تسلا در آمریکا خبرساز شد/ دزدی هوشمندانه و در عین حال، احمقانه!

درخواست پلیس از خودروسازان برای نصب GPS

افزایش تمایل دزدان به سرقت لوازم جانبی خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی