پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیر خودرو

اثرگذاری مستقیم زیاد شدن قطعات تقلبی خودرو بر فعالیت تعمیرکاران خودرو

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو قطعات تقلبی خودرو در بازار بسیار زیاد شده و این امر بر کیفیت کار تعمیرکاران خودرو تاثیرگذاری زیادی دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به شرایط فعلی بازار لوازم یدکی اظهار کرد: هم اکنون قطعات تقلبی خودرو در بازار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو قطعات تقلبی خودرو در بازار بسیار زیاد شده و این امر بر کیفیت کار تعمیرکاران خودرو تاثیرگذاری زیادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به شرایط فعلی بازار لوازم یدکی اظهار کرد: هم اکنون قطعات تقلبی خودرو در بازار به صورت قارچ گونه تکثیر پیدا کرده است که همین امر در کیفیت کار تعمیرکاران تاثیر می گذارد.

وی با اشاره به اینکه در تامین قطعات خودرو مشکلی وجود ندارد, بیان کرد: این روزها تنها در تامین قطعات الکترونیکی برخی خودروها با مشکل مواجه هستیم که این وضع در خودروها چینی وخیم تر است.

به گفته نیک آئین، بیشترین قطعات یدکی موجود در بازار تولیدات داخلی است و روز به روز تلاش می شود تا واردات قطعات خودرو کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، قطعات موجود در شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا را نمونه‌ای از بومی سازی قطعات خودروها دانست.

نیک آئین در ادامه در مورد نحوه شناسایی تعمیرکاران بدون مجوز، گفت: براساس مقررات صنف تعمیرکاران, واحدهای مجاز به تعمیرات خودرو باید جواز خود را در معرض دید قرار دهند. عموم مردم در مراجعه به این مراکز در ابتدا به بررسی جواز بپردازند این امر از بسیاری از تخلفات جلوگیری می کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: تعمیر خودروهای سنگین از جمله فعالیت های اصلی صنف تعمیرکاران خودرو بوده و با توجه به اینکه بخش زیادی از پروژه های عمرانی و ساخت و ساز که در گذشته کلید خورده بود متوقف شده است، عملا فعالیت ماشین های سنگین هم کاهش پیدا کرده و به همین سبب، این خودروها دیگر نیازی به تعمیر نخواهند داشت.

انتهای پیام/

افزایش 70 درصدی قیمت روغن موتور در بازار

قطعات بی کیفیت و تقلبی در کمین بازار لوازم یدکی

موضوع عرضه لنت با نرخ دولتی صحت ندارد

داخلی سازی قطعات الکترونیکی مهم خودرو توسط کروز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی