پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرچم ترکیه

حملات ترکیه به کردها در سوریه کار دستش داد!

سخنگوی فولکس واگن در خصوص ساخت کارخانه در کشور ترکیه گفت: اقدامات برای ساخت کارخانه در این کشور فعلا متوقف شده اما گزینه دیگری را برای جایگزینی در نظر نداریم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چندی پیش گروه خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که ساخت کارخانه در ترکیه را در پی حملات ترکیه به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۸

سخنگوی فولکس واگن در خصوص ساخت کارخانه در کشور ترکیه گفت: اقدامات برای ساخت کارخانه در این کشور فعلا متوقف شده اما گزینه دیگری را برای جایگزینی در نظر نداریم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چندی پیش گروه خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که ساخت کارخانه در ترکیه را در پی حملات ترکیه به کرد‌ها در خاک سوریه به حالت تعلیق در می‌آورد.

سخنگوی فولکس واگن در این راستا اظهار کرد: ما از نزدیک در حال رصد تحولات در ترکیه هستیم و بررسی برنامه‌ها فعلا متوقف شده‌اند اما گزینه دیگری را برای جایگزینی درنظر نداریم.

چند روز پس از آنکه گروه‌ خودروسازی فولکس‌واگن آلمان، به دلیل حمله ارتش ترکیه به‌ کردهای سوریه، تصمیمش برای ساخت کارخانه عظیم خود در ترکیه را لغو کرد، بین کشورهای حوزه بالکان تکاپویی برای میزبانی این کارخانه به ارزش 1/ 3 میلیارد یورو به راه افتاد.

بلغارستان، ‌رومانی و صربستان از جمله کشورهایی هستند که سخت امیدوارند تا بتوانند در توافق با غول خودروسازی آلمان، از همسایه‌های خود سبقت بگیرند و میزبان این ابر کارخانه باشند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تویوتا قصد تولید خودرو برای سالمندان را دارد

صورت زخمی/ زندگینامه رانندگان مشهور اتومبیلرانی (نیکی لائودا)

کاهش 10 درصدی فروش خودرو در چین در مقایسه با سال گذشته

مدیرعامل رنو برکنار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی